Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU

12. 5. 2011 13:22
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MK

Milanius

5. 5. 2011 22:39
tip

Za sebe mohu opravdu vřele doporučit http://www.nalouzi.cz/ Jinde než tam jsem vlastně (nepočítám-li vodácké tábořiště) nikdy v Krumlově nebydlel, ale až (doufám) třeba vyzkoušíte, tak pochopíte proč :-) Slevomat? Brrrrr...

0 0
možnosti
J

Jindri

5. 5. 2011 10:40
A to ja bych jmenovala!

Obdivuji Vás, ze jste zůstala klidná, to ja bych uz řádila jak bejk!

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

5. 5. 2011 14:10
Re: A to ja bych jmenovala!

Mě k zuřivosti vytočí máloco (vlastně si ani nevzpomínám, kdy naposledy) - přestože jsem býk znamením :) Ale věřím tomu, že kdyby byl někdo ráznější povahy, tak by tam snad došlo i na facky :)

0 0
možnosti
KK

Nufiny

2. 5. 2011 22:29
Doporučuji

k přečtení tento blog, pokud jste ještě neměli tu čest.:-)

http://zadny.blog.cz/1102/maslo-syr-to-je-sance-penzion-vega-uzivatelske-hodnoceni-podniku-stravovani

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

2. 5. 2011 23:57
Re: Doporučuji

Dobrý :) To je vaše?

0 0
možnosti
KK

Nufiny

2. 5. 2011 22:06
Voucher

Škoda, že jste si nevybrala k pobytu voucher na pobyt na Štiříně.:-) Ten jsme také koupili přes Slevomat, absolvovali a maximální spokojenost. Ani na chvíli jsme nepocítili, že jsme zákazníci s voucherem, naopak.

Co se týče návštěv restaurací s voucherem, tak mám naštěstí převážně kladné zkušenosti. Myslím, že jsme s manželem správná cílová skupina - kupujeme vouchery pouze na jednu návštěvu na vyzkoušení a pokud jsme spokojení, vrátíme se za plnou cenu. To je skutečnost, kterou si bohužel personál nejspíš neuvědomuje. A jak moc se rozchází názory majitelů a personálu bylo dobře vidět, když vysílali "Ano šéfe". Prakticky nebyl díl, kdy by se dalo říci, že je majitel s personálem jedna parta.

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

2. 5. 2011 23:15
Re: Voucher

Jsem ráda, že vaše zkušenost je kladná. Taky jsme typy, co se rádi vrací, když se jim někde líbí. Tohle by vážně mělo personálu docházet.

0 0
možnosti
R

Romča5

2. 5. 2011 20:17
Nenechte se vysmát.....

Na tyto balíčky jezdí také lidé, kteří si stěžují prakticky na všechno a pořád dokola. Je to jejich způsob, jak dostat zdarma další a další služby navíc. Když budete podnikat v cestovním ruchu, velmi brzy zjistíte, že takových chytráků je u nás opravdu dost. Zřejmě si z Vás v níže uvedeném hotelu nesedli na zadek, což Vás pravděpodobně dopálilo k napsání této recence. Člověk by měl vždycky slyšet obě strany, než bude někoho soudit.....

0 0
možnosti
KK

Nufiny

2. 5. 2011 22:20
Re: Nenechte se vysmát.....

Tahle vaše reakce je dost smutná. Nikdo vás přece nenutí jako podnikatele a provozovatele vyhlašovat nějaké slevy. Tím méně, pokud jsou pro vás "slevoví" zákazníci póvl. Na druhou stranu, pokud je něco slíbeno v rámci ceny, mělo by to být také splněno, bez ohledu na to, jestli to je se slevou nebo ne.

Co znamená vaše věta, že si z nich v hotelu nikdo nesedl na zadek? Když přijedu někam jako host, tak očekávám, že se ke mně budou jako k hostovi chovat. A z článku nevyplývá, že by si stěžovali na něco jiného, než na nevyhovující jídlo v restauraci. Jaký má důsledek, když dostanu na voucher hnusné jídlo? Řeknu si, že za plnou cenu to nestojí a už nikdy nepřijdu.

Chroničtí stěžovatelé se najdou všude, nevidím souvislost.

0 0
možnosti
II

Prvni_namestek

2. 5. 2011 12:25
no jo.. :-)

...o necem podobnem by mohla vypravet vase kolegyne I. I.  a to v porovnani Hotel na webu a Hotel ve skutecnosti.....  :-))

0 0
možnosti
OVNN

o vaše názory nestojíme

1. 5. 2011 23:56
Slevy do restaurace nedoporučuju používat

Zcela nevinně se v očích personálu octnete v kategorii škrtů a lakomců, kteří berou jenom to, co je zadarmo nebo skoro zadarmo. Personál, jehož hlavní příjem pochází z dýšek, samozřejmě nejásá, když dostane příslušné procento z toho, co jste skutečně zaplatili. No a dostanete takovou obsluhu, za jakou zaplatíte. Když si ještě k tomu začnete vymýšlet něco jiného než je na zlevněném menu, máte na nepříjemný večer zaděláno.

Když na něco nemám, dělám to, na co mám. Večeře v restauraci je luxus - buď za něj zaplatím plnou cenu nebo si doma uvařím, na co mi kapsa stačí.

Tyhle kupóny vydávají majitelé, aby zaplnili restauraci s nadějí, že si k tomu ještě objednáte flašku vína, na které vydělají, a třeba přijdete příště. Personál na tom ovšem tratí a nenávidí za to majitele i Vás.

0 0
možnosti
PB

Barkynson

2. 5. 2011 12:35
Re: Slevy do restaurace nedoporučuju používat

večeře v restauraci je luxus jen pro někoho, pokud si člověk umí správně vybrat může prožít večer v restauraci podle svých představ.To, že akce slevových serverů vypadají jak vypadají, je chyba celé organizace těchto akcí.Pokud někdo prodává řízek za stovku a nabídne 50%slevu, dostává se na 50% z původní ceny.Tak by to pro něj ještě mohlo být v dimenzi slušné služby a pokrytí režie, ale a to už si málokdo uvědomí, je zapotřebí ještě z jídla odečíst provizi slevových serverů, což je v rozmezí od 20 - 35% z původní prodejní ceny.Výsledná cena řízku pro restauratéra je tedy v lepším případě 30kč.To, že to zoufalí podnikatelé podstoupí pak host pozná v devadesáti procentech i na talíři.Tudíž je otázka, zda sleva má skutečně charakter slevy.Je skutečně málo podniků, kde nabízejí zaručeně tatarák se slevou z pravé svíčkové a nedostanete pomleté a zamíchané zadní smíšené s roštěnou..Ale je to volba každého z nás..

0 0
možnosti
G

Gmur

1. 5. 2011 23:20
a kde to bylo?

Prosim sdelte to , jelikoz ....by se mohlo stat, ze se v tom hotelu, kde nevi co fakt chcete, mohlo zastavit jeste par lidi.

Me to pripomelo komunismus. Teda to co u nas bylo.

0 0
možnosti
T

terezav

1. 5. 2011 21:16
bolševických podniků

je v Čechách bohužel stále dost; a nejde jen o hotely či restaurace; je neuvěřitelné, co si někteří lidé ke svým zákazníkům dovolí; pak je naprosto fascinující kontrast, když si někteří podnikatelé svých zákazníků váží;

jinak paní autorka je moc hodná a hotel nepráskla; já si však myslím, že negativní informace by se měli sdělovat se vším všudy, jinak se budou nachytávat další lidé na šlendrián.

Proto si myslím, že je nutné uvést, že nepodařený hotel se jmenuje Bellevue v Českém Krumlově; je dobré vědět, kam nejezdit

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

1. 5. 2011 21:22
Re: bolševických podniků

Je to tak :) Přišlo mi, že kdo zná ČK nebo sleduje Slevomat, pozná o co jde :) Díky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.