Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PKL

Politicky korektní lež

1. 5. 2011 18:56
kolega tedy chodí na slevomat do restaurací pořád

i já jsem s ním několikrát byla a dobrý.

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

1. 5. 2011 20:16
Re: kolega tedy chodí na slevomat do restaurací pořád

Však já taky nemám nic proti Slevomatu :)

0 0
možnosti
E

ErikS78

1. 5. 2011 17:09
k pláči

Mám tutéž zkušenost s použitím voucheru ze Slevomatu, v  "té restauraci" jsem s přítelkyní byly po předložení voucheru doslova na obtíž a personál to dával náležitě najevo, místo řádného jídelníčku nám předhodil číšník okopírovaný papír v ušmudlaném euroobalu...  co dodat jen to, že v některých radoby "lepších" gastronomických provozovnách to není lepší i přesto že nedržíte v ruce onene proklatý  "voucher" podobné zážitky jsem jako autorka jsem byl nucen ač nerad zažít v nejmenovaných podnicích v Lednici, Znojmě, Mikulově,  Havlíčkově Brodě,  Veselí nad Lužnicí a  v několika v Brně. Věřte, nejsem zrovna přehnaně náročný zákazník, byť mám někdy dojem že i ten "standard" co žádám je asi příliš.

0 0
možnosti
PD

elenloth

1. 5. 2011 18:44
Re: k pláči

Proč v nejmenovaných podnicích? Proč prostě nenapíšete, kde jste byl a kde to stálo zahouby? Potom se všichni diví, že ta úroveň je taková, když si nikdo včetně autorky blogu neumí adresně postěžovat. Jak má potom člověk vědět, jakému podniku se má při návštěvě nějakého města vyhnout? Takhle je to jenom plané stěžování a účinek žádný.

0 0
možnosti
OV

gracia

1. 5. 2011 16:35
slevy...

Mě osobně se taky stalo, že při žádosti o službu na voucheru jsem byla obsloužena jako jedna z posleních. A kamarádovi řekli při rezervaci stolu, že mají plno na měsíc dopředu, ale když volala druhý den jeho přítelkyně a neřekla o voucheru, tak jí objednali na další den..

Personál zde v Čechách nepochopil, že majitel jakéhokoliv podniku tohle dělá kvůli reklamě a následným tržbám, a ne, že chce nas....t svoje zaměsnance.

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

1. 5. 2011 16:39
Re: slevy...

Měli jsme ten samý problém. Voucher na večeři za 500,-Kč do sítě Coloseum. Jídlo děsný a obsluha taky- byli jsme jen póvl s voucherem;-O

0 0
možnosti
R

raks

1. 5. 2011 16:20
lidi jsou nepoučitelní

asi jste si myslela, že sleva je zadarmo.;-)

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

1. 5. 2011 17:05
Re: lidi jsou nepoučitelní

Přesně! :)

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

1. 5. 2011 16:09
Slevomat

Díky moc za Vaši zkušenost s voucherem od SlevomatuR^. Já vím, že Slevomat za to nemůže a vím, o který hotel se jedná, byl v nabídce nedávno,ale jestli se tak chovají všichni "Slevomatoví" hoteliéři, tak si snad rozmyslím něco přes ně koupit. Ale možná je to vyjímka a měli jste smůlu jen vy:-(

Počkám si na recenze od dalších, protože těch voucherů na ten hotel se prodalo dost.

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.