Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HP

Hroznej puberťák

20. 12. 2010 0:09
Ony se ozvou,

... až už bude pozdě...

0 0
možnosti
ZK

SID09

20. 12. 2010 0:18
Re: Ony se ozvou,

Zuzka jenom kecá, což je jemnější termín pro slovo " lže ".  Nám, je úplně jedno, že je pohodlná, ale proč o tom zbytečně píše ? :-P?!! 

0 0
možnosti
BB

Beránek boží

19. 12. 2010 23:32
bez dětí je to fajn a s dětmi taky. :)

Ale dokud je nemáte, prostě ten rozdíl nezjistíte, tohle se dá zažít jen pokusem, vysvětlit se ta spousta pocitů a emocí nedá. Uvidíte. Uvažovala jsem ve Vašem věku asi jako Vy, měla i v podstatě stejné životní podmínky... biologické hodiny taky nic... jen jsem si myslela, že dítě je asi ten správný další krok, tak jsem ho tak nějak rozumově podnikla. A objevila naprosto jiný svět, upgrade toho předchozího, bez varování. Jak říkám, to se nedá vysvětlit, to se musí zažít. Ale když se to nestane, nebudete vědět, o co přicházíte, takže nebojte, život bude fajn tak jako tak. :)

0 0
možnosti
HP

Fordána

20. 12. 2010 7:53
Re: bez dětí je to fajn a s dětmi taky. :)

Krásné a pravdivé;-D

0 0
možnosti
MSV

Medvědice se vrací

19. 12. 2010 23:11
pokud děti chcete

tak bych si nastavila jako max. hranici pro 1. dítě 35 let. kvůli riziku postižení.

0 0
možnosti
TZ

Truth teller

19. 12. 2010 23:02
Muž, 25

Vaše úvahy mi připadají naprosto relevantní. Záleží jen na Vás, jestli děti chcete. Ano, svět se bez nich obejde.

0 0
možnosti
W

www.stridavka.cz

19. 12. 2010 22:12
Co rodiče, kteří mají děti, ale nemohou je vychovávat?

Protože naše soudnictví "přidělí" dítě jen jednomu rodiči, zpravidla matce, a to bez ohledu na to, kdo rodinu rozbil. Nemít dítě může být smutné, ale přijít o dítě ještě smutnější. Chcete-li, aby dětem zůstávali oba rodiče, můžete se připojit ke stížnosti:

http://www.stridavka.cz/stiznost.php

0 0
možnosti
JK

Jirka z Bzové

20. 12. 2010 11:02
Re: Co rodiče, kteří mají děti, ale nemohou je vychovávat?

Jasně, oba rodiče a žádný domov. Pěkné vyhlídky dětem nabízíte. Opravdu si myslíte, že je pro dítě lepší mít dva "nedomovy" než jeden domov?

0 0
možnosti
LG

Lady Gwendolyn

19. 12. 2010 21:51
Budik si nenastavujte, nema to cenu

Je vam 30 a neco, za 10 let uz bude pozde. Nechcete a nechapete, ne vsichni museji mit deti a ne vsichni jsou schopni obetovat se, nekdo si proste chce cely zivot jen tak uzivat a placat se v tom ja, ja, ja. Problem dnesnich mladych zen spociva v tom, ze ve 30+ nejsou casto dospele, ze jsou porad na urovni 18letych a maji pocit, ze maji strasne moc casu. Bud je chcete a nebo nechcete, za 10 let uz je pozde. Pokud vas to nelaka s tim soucasnym pritelem, vsak spolu jen tak chodite. verte vsak, ze zivot bez deti je nudny, protoze clovek muze chodit s nekym jenom urcitou dobu, vecirky omrzi a opravdu smysl zivota v uspokojovani sebe sama neni, casem se vse preji, zabava omrzi, cestovani take, vse ma pak mensi smysl. Neco jineho je u paru, ktere deti mit nemohou a presto proziji spokojeny zivot, v ramci moznosti. Proste nechcete nic menit na dosavadnim zivote. Tak fajn. Nema cenu presvedcovat nevyzralou bytost, je to jako popisovat skvely orgasmus docela frigidni zene.

0 0
možnosti
FF

fioman

19. 12. 2010 22:19
Re: Budik si nenastavujte, nema to cenu

V podstatě jsem chtěl autorce napsat to samé. :-) Pokud bychom se zde příští týden již nepotkali, tak bych Vám rád popřál, Wendy. Takže: Mějte krásný adventní čas! R^:-)VF.F.

0 0
možnosti
JM

jarmach62

19. 12. 2010 21:45
S dětma nebo bez nich

Pěknej a zajímavej život můžete prožít jak s dětma, tak bez nich. A stejně tak můžete mít spousty starostí - jak s nima, tak bez nich. Já mám dvě dcery, vychovala jsem je prakticky sama od jejich předškolního věku a nikdy jsem nelitovala. Dneska už jsou dospělé a jsme něco jako nejlepší kámošky. Prožila jsem hodně problémů, některé souvisely přímo s nimi (zdraví atd.), většina ale byla úplně jiného rázu. Děti ani bezdětnost vám šťastnej a spokojenej život nezaručí. Za sebe říkám, že mít děti je fajn, ale chápu, že někdo se na ně prostě necítí. Strach z neznámého, obavy, že všechno bude jinak a nic nebude jako dřív. To je pravda. Mám hodně zájmů a vždycky jsem si na ně uměla najít čas, dcery jsem vedla k samostatnosti. Nebyla jsem matka, co se jim beze zbytku obětuje, učila jsem je vzájemným ohledům. Ony měly svoje potřeby, já zase ty moje. Myslím, že byste byla dobrá máma. Ale dělejte, jak to cítíte. Mateřství není povinnost.

0 0
možnosti
SL

strycek-Joe Ltd.

19. 12. 2010 21:13
Jste prostě velmi líná a pohodlná

ale klidně si tak zůstaňte, lidí je všude dost

0 0
možnosti
PS

a-b-c-d

19. 12. 2010 21:24
Re: Jste prostě velmi líná a pohodlná

možná vůbec není líná ani pohodlná - nebo mít děti znamená (především) dřinu a nepohodlí???

možná je spíš sobecká...

(ale znamená mít děti především se obětovat???)

nevím - ale myslím, nebo jsem přesvědčenej, že je sama proti sobě :-P

0 0
možnosti
K

Kozel_

19. 12. 2010 21:03
Biologické hodiny tikat neuslyšíte možná ani ve 40

Takových žen je dnes bohužel plno. V 15 si říkají, děti za 10 let. V 25 si řekne, že počká ještě 5 let, totéž si řekne v 35. Dnes je moderní doba, ženy tak nestárnou. Pak si žena připadá mladá i v 40 a do dětí se jí stále nechce. Problém je, že ve 40 žena už nepřipadá mladá většině mužů. A že děti v tomto věku lze mít s rizikem. Jde-li o první dítě, tak riziko postižení je dosti vysoké.

0 0
možnosti

aji

19. 12. 2010 21:01
Je pravda, že maminky jsou takové

tajné "bratstvo" tedy spíš sesterstvo, mají svá tajná hesla a řeč, které nezasvěcený nerozumí. Ale je to něco, do čeho člověk přirozeně přijde a co se dá naučit. Mé děti jsou pro mě to nejlepší, co mě potkalo, takže doporučuji, pokud je fajn partner a je ro Váš plán.

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.