Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Pako01

20. 12. 2010 12:43
Pravý čas vysadit antikoncepci.

Když mi bylo 24, nedokázal jsem si představit, že budu mít dítě v dohledné době 10 let. Pak přišla Ona a do čtyř let jsem byl dvojnásobným otcem. Nebudu tvrdit, že jsem dřel bídu s nouzí, ale ostatní začli objevovat Evropu, zatímco já začátkem 90. let pral plíny, jezdil s kočárkem, dostavoval dům,. Děti rostly, marodily, někdy i vážně, pár nocí člověk probděl, a ten strach rodiče neopustí nikdy. Ale ta radost z každého úspěchu svých dětí naplňuje zvláštní radostí, která se nevyrovná žádnému adreanalinovému zážitku. Jak jste, paní autorko pochopila, mé děti dospívají. Starší se snaží postavit na vlastní nohy, mladší se chystá na vysokou školu. A my, rodiče? Začali jsme objevovat Evropu a svět.  Nikdy jsem nelitoval, že jsem měl děti na dnešní poměry tak brzo. Rozhodnete-li se mít děti po čtyřicítce, riskujete dvě věci: velké problémy v těhotenství a při porodu a těsně před šedesátkou souboj s puberťákem. Ani jedno Vám nepřeji. Jděte do toho, než Vám v těch vašich hodinách praskne péro.

0 0
možnosti
LC

luinr1

20. 12. 2010 13:35
Re: Pravý čas vysadit antikoncepci.

To mi připomíná můj život. Ničeho nelituju :-)

0 0
možnosti

Quazi

20. 12. 2010 12:42
svět je stejně přelidněný....

Každý děti mít nemusí. Třeba jste jednou z těch, co je mít ani nebudou. Mít děti není povinnost, třetí říše už skončila.

Nikdo vás přesvědčovat nebude.

0 0
možnosti
SPTZ

Si0 po třetím zákazu

20. 12. 2010 12:38
Milostivá, podstatu problému jste zmínila v článku:

Potíž je v tom, že se vám spoustu věcí nechce. Jsme prostě zlenivělá generace bez vztahu k povinnosti (bez které to u dítěte nejde).

0 0
možnosti
K

kralbramborovychlidi

20. 12. 2010 12:12
taky

Taky jsem to tak nějak videl. Až budete mít první dítě, tak vám tyhle úvahy budou připadat absolutně mimo. Alespon u me to tak funguje. Jak rikam: clovek, ktery dite nema, nemuze nikdy pochopit, jake to je, dite mit (ja to samozrejme taky nechapal). A proto o tom, jake to asi bude, nemuzete ani filozofovat. Tedy vlastne muzete :), ale vsichni normalni rodice vedi svoje...

0 0
možnosti
I

IoannesBaptist

20. 12. 2010 12:04
To je normální

vedlejší účinek hormonální antikoncepce, pozorovaný u nezanedbatelného procenta žen při dlouhodobém užívání. Příroda si prostě řekne: Nechceš - nebudeš.

0 0
možnosti
OU

20. 12. 2010 11:56
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
LH

zdeseny obcan

20. 12. 2010 12:10
Re: jak tady čtu ty příspěvky, tak jsem si

Tohle me napadlo pri cteni clanku taky. Chudak ta autorka.

0 0
možnosti
OU

20. 12. 2010 11:55
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
IX

IfčaX

20. 12. 2010 13:13
Re: jak tady čtu ty příspěvky, tak jsem si

Nejde to vidět tak černobíle. Znám spoustu důchodců, co si děti pořídili.... a jsou na tom stejně.

0 0
možnosti
RK

burmajones

20. 12. 2010 11:37
Jisté puzení tam asi bude

Když Vás to nutí o tom alespoň psát ,-)

Ale z pohledu chlapa, kterej už cosi pamatuje:

Sranda je sranda, ale dědic je dědic.A potencionální dědic zaslouží matku v rozumném věku.

Já být Vámi, tak to nepouštím z mysli ,-)

0 0
možnosti
VC

Beegate

20. 12. 2010 12:53
Re: Jisté puzení tam asi bude

A se vzrůstajícím věkem to puzení bude zesilovat,, na to vsadím boty. Akorát že, když o tom autorka bude mudrovat moc dlouho, tak se může stát že hodiny dotikaj a už nepudou. Znám tokový případy.

0 0
možnosti
TJ

Tomáš Jasný

20. 12. 2010 11:36
Další sobecká pravicová volička

Hlavně neživit nikoho jiného než sebe, užívat si, cestovat, kupovat si každého půl roku nový mobil a každý týden nové hadříky. To je ten správný smysl života, modrá slečno...

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

20. 12. 2010 11:37
Re: Další sobecká pravicová volička

Jste trochu mimo.

0 0
možnosti

mamina2

20. 12. 2010 11:32
Tak nechcete děti

A proč to tady píšete? Nám to zdůvodňovat nemusíte.

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

20. 12. 2010 11:38
Re: Tak nechcete děti

Ona si to tím zdůvodňuje sama před sebou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.