Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

drtinajan

20. 12. 2010 15:37
Ještě nikdy

jsem nečetl blog či něco podobného ve kterém by se mladá žena rozplývala nadšením jak je to krásné mít děti, být vdaná atd... atd.. Strašně by mě zajímalo co vede mladou a docela hezkou dívku že sedne a napíše blog "v opačném gardu". Když jsou tyhle ženy tak šťastné a spokojené (a já jim to ze srdce přeji), proč cítí potřebu se takhle jakoby obhajovat... Možná něco nechápu a rád se nechám (i velmi kriticky) poučit.

0 0
možnosti
C

culka

20. 12. 2010 16:25
Re: Ještě nikdy

Jste málo pozorný. Je jich tu dost...

0 0
možnosti
RL

limbursky.blog.idnes.cz

20. 12. 2010 15:35
A že ses ve čtvrtek nesvěřila?

A já bych ti to (možná) vysvětlil. :-) Ne, vážně, moc pěkná úvaha mající značný obecný rozměr, ačkoli jsi ho naroubovala na svůj soukromý postoj a o to větší máš můj obdiv, že jsi měla odvahu to tak sepsat.

Ještě jeden moment mě napadnul při čtení tvých řádků, čistě z vlastní zkušenosti: Ono "dělat dítě" se prakticky jakoby skoro nikdy tzv. "nehodí" - počkáme po dovolené, po vánocích, po té, co se chytím v té nové práci, po zahraniční stáži/pobytu/práci... (milion jiných důvodů). Z tohoto pohledu mě fascinuje, že i přesto se dětí v naší kultuře rodí relativně tolik. A co já vůbec vykládám se svýma 4... :-) Měj se, Zuzko Bluzko, tohle je zkrátka téma na pokec a ne sem. :-)

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

20. 12. 2010 16:40
Re: A že ses ve čtvrtek nesvěřila?

RiLi, tak příště, jo? :) A dík za přispění.

0 0
možnosti
JN

ov_puskin

20. 12. 2010 15:14
Souhlas

Moc hezky napsano... Jen doplnim, ze k tomu anglickemu prislovi existuje cesky ekvivalent, byt z muzikantskeho prostredi. Zni "Nedupej do housli, dokud hrajou!" :-)

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

20. 12. 2010 16:35
Re: Souhlas

Super! Já jsem nad tím přemýšlela, jestli máme český ekvivalent, ale tohle mě nenapadlo (resp. jsem to nikdy neslyšela).

0 0
možnosti
VC

Beegate

20. 12. 2010 15:04
Taky berte v úvahu

že chlapi to maj jinak než ženský. Chlapům ty hodiny netikaj vůbec, takže maj tendenci to odsouvat ještě víc. Ten váš, i když je jinak ideální jak chce, vám může hezky vykládat že děti ne, protože on ví že je může mít klidně až v 50. Ale s jinou, a vám pak zbydou voči pro pláč.

0 0
možnosti
S

skoda-lasky

20. 12. 2010 15:11
Re: Taky berte v úvahu

Neřekla bych, že chlapům netikají vůbec, tomu mému tedy určitě tikají a jeho pár svobodným kamarádům také.

0 0
možnosti
VVTCA

vvv1

20. 12. 2010 15:00
:-)

Mám podobné dilema jako Vy, takže Vás plně chápu. A jsem ráda, že na to nejsem sama.

0 0
možnosti
EN

EMS

20. 12. 2010 15:00
Pokud

Pokud jste článek napsala v bláhové naději, že rozhodnutí zda mít dítě nebo za vás udělá někdo jiný, tak věřte, že to je vždy pouze apouze VAŠE rozhodnutí (vzhledem k biologii ani k takovému rozhodnutí nemusíte mít manžela). Já děti mám a jsem za to vděčná, ale také je kolem mě dost lidí, kteří by je raději mít neměli. Pokud se nechcete vzdát svého pohodlí, kterým jste teď nadšena a pokud vám jsou cizí děti proti srsti, zvažte, jestli to svým dětem chcete udělat - pořídit si je? Děti mají být v lásce a milovány, a to po celou dobu svého života, vaše představa, že se s rodiči pomazlí jen jako malé, je opravdu scestná. Fuj, je mi líto dětí, kteří se rodí takovým rodičům a blahopřeji přírodě, pokud se jí podaří při porodu takové mámě v hlavě rozbřesknout....

0 0
možnosti
G

Gmur

20. 12. 2010 15:00
baba z Moravy ma fakt

recht!

;-D

0 0
možnosti
VK

eso-v-rukavu-rymr

20. 12. 2010 14:44
priroda

nekteri jedinci zrejme nejsou prirodou predurceni k rozmnozeni se a predani genu. ze biologicke hodiny neslysite, tim vam priroda rika, ze zrejme patrite mezi ne.

0 0
možnosti
S

skoda-lasky

20. 12. 2010 15:00
Re: priroda

Myslíte, že některé sociálně slabší skupiny, které o antikoncepci v životě neslyšely a plodí děti jako o závod, jsou přírodou předurčeny?

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

20. 12. 2010 14:44
Ani

Ani jsem to nečetl celé. Zase jedna paní nebo slečna, co zdůvodňuje (nevím proč) sobě i ostatním, proč nechce nebo dosud nemá děti. Občas se tu objevují podobné články...:-/

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

20. 12. 2010 14:47
Re: Ani

Hlavně že vám stálo za to okomentovat něco, co jste nečetl. To je paráda.

0 0
možnosti
VP

podosoba

20. 12. 2010 14:43
Tikot

Nejen, že mi netikaly, ale navíc jsem se dětí vždycky stranila - nevěděla jsem, co s nimi, nijak mě nezajímaly, spíš mě děsily. Nicméně jsem pořád měla představu, že svoje vlastní bych "jednou" chtěla. Uklidňovalo mě vědomí, že moje maminka kdysi tvrdila, že jí cizí děti taky nijak neoslovovaly a svoje si zamilovala hned ;)

No a pak mi bylo 32 a pořád nic. Tikot nikde. Nakonec jsme si s mužem (oba) řekli, že jestli budeme čekat, až si budeme připadat připravení, dost dospělí, atd., bude mi 50. Tak jsem se rohodli prostě to "zkusit" - a zadařilo se prakticky okamžitě. Byl to šok :))) No a teď mám rok a půl starého chlapečka, čekám druhé dítě (v iluzi, že se vzájemně víc zabaví :)) a neměnila bych. Je tu starost, odříkání, únava, ale ta radost je fakt nesdělitelná. Nečekala bych an tikot. Pokud si (oba) myslíte, že děti v podstatě chcete, šla bych do toho. Přpravenější asi nebudete.

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

20. 12. 2010 14:50
Re: Tikot

Ano.

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.