Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

moniska1

11. 11. 2010 12:16
Buďme pyšné na to, že jsme ženy:-)

Ahoj všem. Přiznám se, že se do diskusí nepouštím, což už je asi zřejmé i  z toho, že reaguji na článek z března v listopadu. Ale teď jsem prostě měla potřebu něco napsat. Za sebe  musím říct, že souhlasím s Markou 40 i s Madiettou v tom, že máme být pyšné na to, že jsme ženy a nebít si do vlastních řad. Ano, taky jsem mívala řeči, jak je to fajn, že mám stejné fórky jako muži, že mi některé ženy připadají jako slepice, když pořád mluví o dětech, plínách.., že jsem hrdá na to, že o mně nějaký chlap řekne, že mám více chlapský mozek.....Ale čím jsem starší ( a to mi zase není tak moc-35 a podotýkám, že za sebou nemám žádné životní trauma), tak tím více chápu, jak jsou pro mne ženy - kamarádky, spřízněné osoby- důležité. Kdo jiný může ženu lépe pochopit, než sama žena? A ať už někdy slepičíme méně či více, děláme to  jen proto, že jsme trochu více nešťastné nebo naopak šťastné. Ale nakonec zjistíme, že nejlepším terapeutem pro nás není muž, ale kamarádka.

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

3. 5. 2010 12:16
karma

je milé, když sympatická dáma ovládá aspoň trochu mužského myšlení....člověk pak nemusí hledat tlumočníka.

P.S. s paudušákovou bych chtěl mít dvodomek.....ta pohodovost z ní úplně dýchá ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

12. 5. 2010 13:22
Re: karma

Díky, milé :)

0 0
možnosti

polibek

15. 3. 2010 16:00
holky!

Opustit smetiště, a fofrem!!;-D;-)

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

16. 3. 2010 8:45
Re: holky!

Vidím, že jste organizované, to je super :-)

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

15. 3. 2010 14:17
Re: To je zase nějaká podivná móda

Ubezpečuji vás, že módním trendům nepodléhám ani v tomto případě.

Nicméně, i kdybych podléhala, je to stále lepší než ostentativně dávat najevo svoji slepicovost, jako to tady předvádíte vy.

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

15. 3. 2010 14:22
Re: To je zase nějaká podivná móda

...tohle patřilo Pajdušákové.

0 0
možnosti

honda_mrkos_pajdusakova

15. 3. 2010 13:12
To je zase nějaká podivná móda

se vymezovat vůči slepicím a dávat najevo svou anti-slepicovitost ostentativními vyhlášeními typu - mám jen jedny boty, v životě bych nevzala do ruky dámský časopis a mám mozek jako chlap?!? To už ženský neuměj být prostě normální ženský - šmrncovní, sexy a přitom pohodářky, co je nerozhází ulomenej nehet nebo podpatek? Fakt není nic mezi vystajlovanou barbínou a mužatkou v pohorkách a s žebradlem i na korzu po městským bulváru? Říkávalo se tomu ženská do stanu i do salónu... :-/

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

15. 3. 2010 14:03
Re: To je zase nějaká podivná móda

Já se např. považuju za "šmrncovní, sexy, a přitom pohodářku" :)

Kdybyste potřebovala hlubší výklad mého článku, tak se zeptejte a nedělejte si svoje závěry, založené na něčem, co v tom článku není.

Jinak doporučuju brát to s rezervou a zbytečně se nad tím nerozčilovat. Teda aspoň pokud jste taky pohodářka.

0 0
možnosti

polibek

15. 3. 2010 7:41
ani jedna kabelka

nepotřebuji ani jednu, a ani jednu nemám, nosím kvalitní batůžky už léta. Do metra je to praktičtější, peníze zásadně nemám na povrchu, ale ve speciálních kapsách za zády a než by takový zloděj vše prošacoval kapsička nekapsička přejde hu chuť:-P. Další je praktičnost volných rukou, kdy jednou rukou držíte jedno dítě za ruku a druhé např. musíte nést v náručí. A třetí praktičnost, pokud nosíte universální barvu, nemusíte nic přendávat a nadávat sem a tam, vystačíte i s jedním baťůžkem, kde se vám vleze daleko víc věcí, než jen pudřenka, mobil a propiska;-). asi jsem chlap, dámské časopisy mě taky nikdy nebraly. Pokud jdu do divadla či na ples, využiji manželovy vnitřní kapsy a netahám sebou zbytečnosti, stačí pouze doklady, kabelku bych asi zapoměla někde pod stolem, nejsem na ni zvyklá

0 0
možnosti

Madietta

15. 3. 2010 11:49
Re: ani jedna kabelka

Taky nejradši nosím batůžky, ony se už ostatně dneska dají koupit takové, které jsou vlastně kabelka na záda a ničím nepřipomínají sportovní batohy, bot mám tak přiměřeně a ženské časopisy čtu jen v čekárně u své gynekoložky :-), ovšem chlap rozhodně nejsem. :-P

0 0
možnosti

socbubák

15. 3. 2010 4:44
Z mužského pohledu...

Když si vybavím holky a dámy, se kterými jsem se v životě poznal blíž, co se týče oblečení a doplňků - vzpomenu si na jejich oblíbené kalhoty, bundu, mám v živé paměti jejich účesy, jasně že prádlo(aspoň to poprvé spatřené) atd., společenské šaty, když jsme šli na něco slavnostnějšího, možná náušnice, ale za boha bych si nevzpomněl, jaké měly boty nebo kabelku, pokud jí vůbec nosily. Z mého pohledu za boty a kabelky hoky utrácí zbytečně. Spíše se divím, že se dámám vůbec chce chodit na vysokém podpatku a vždycky jsem jim to rozmlouval, pokud to na sobě měly. Když jsou trekkové boty nebo letní sandály na dva pásky dobré pro mně, není mi úplně jasné, proč by měly být nevhodné pro ženu. Jiná věc je, pokud si v nich připadají princeznofsky, pak asi záleží na míře sebezbožňování oné, což mně osobně tak trochu....nebere. Narcisky moc nemusím, v mých vztazích bohatě stačí ješitnost vlastní ;-D 

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

15. 3. 2010 13:20
Re: Z mužského pohledu...

Taky si myslím, že se kabelkám přikládá příliš velký význam. Osobně si jich taky vůbec nevšímám, a už vůbec nerozpoznám drahou kabelku od levné. Myslím si, že se na ně zaměřují zejména ty, které je nakupují. No a ty jsou mi celkem ukradené :)

0 0
možnosti

littlemisssunshine

14. 3. 2010 22:54
Casopisy sice nemusim,

ale kabelek a bot tech teda mam..............celkem obdivuji, jak to zvladate s 2 pary bot.

:-)

0 0
možnosti

Vikina2

15. 3. 2010 3:29
Re: Casopisy sice nemusim,

ona myslí jenom svoje, ne ty všechny dětské, co máte vy doma :-)

0 0
možnosti

Madietta

14. 3. 2010 22:07
Proč je lepší mít mužský mozek?

Nemyslím si, že by ženství záviselo na počtu kabelek nebo na studiu dámských časopisů, ale zaráží mě, že autorka byla hrdá na to, že má převážně mužský mozek. Vy se stydíte za to, že jste žena? Připadá vám, že být chlapem je kvalitnější? :-/

0 0
možnosti

Vikina2

14. 3. 2010 22:41
Re: Proč je lepší mít mužský mozek?

Mám dojem, že autorka pouze upozornila na fakt, že není totál slepice.

0 0
možnosti

Alfie

14. 3. 2010 20:32
Střídání kabelek.

Já hlavně nechápu, jak může někoho bavit pořád přendavat důležité věci z kabelky do kabelky? Mně stačí, že musím občas vyměnit "běžnou" kabelku za takovou větší, co se mi do ní vejde netbook. A stejně vždycky něco přendat zapomenu - tu jedny klíče, tu pouzdro s kartama...

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

15. 3. 2010 9:50
Re: Střídání kabelek.

Svatá pravda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.