Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

Fumu

14. 3. 2010 20:31
Poradí vám

jedině Ona Dnes;-D

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

14. 3. 2010 20:23
Zrzavá Vám sluší víc než blond.

:-)

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

15. 3. 2010 9:49
Re: Zrzavá Vám sluší víc než blond.

Ha, díky. Ono to mění barvy jak chameleon - v létě  je to vyšisované od sluníčka, v zimě to ztmavne. Neřekla bych sice, že to je zrzavé (to asi to světlo), ale potěšilo mě to, protože přítele právě zrzky často fascinují a já na ně pak žárlím :)

0 0
možnosti
T

Toph

14. 3. 2010 20:15
Kabelky?

Tak jednu mám do divadla, ještě z tanečních. Pak mám jednu lněnou, tu si tak jednou za měsíc vezmu. Toť vše. Jsem baťůžkový typ, vejde se mi tam 1,5l flaška s pitím, což je dost zásadní požadavek. Na botách je důležité, jestli v nich doběhnu MHD. Tj. podpatkům příliš neholduji :-). Ale na druhou stranu, teď jsou k sehnání krásné boty, po modelech typu "zobák" a "useklý zobák" konečně něco objektivně hezkého.

0 0
možnosti
NM

nesmrtelná medvědice

14. 3. 2010 20:05
No mě třeba nebaví vůbec nakupovat oblečení a doplňky

teda s vyjímkou sportovních věcí, ale to se asi jakci nepočítá.

jinak při nákupu oblečení u mne musí být splněn požadavek, aby to bylo pohodlné.

(kabelky mám 3, z toho jednu těžce z módy, a jedna je vlastně taková pracovní taška- větší než můj zadek)

0 0
možnosti
M

Makka

14. 3. 2010 19:15
Hezke..

Kabelky vlastnim 3 z toho jsem jednu dostala jako darek, v botach se nijak zvlast nevyzivam a nejdulezitejsi je, aby byly pohodlne, hezke a nepodlehaly modnim trendum, jelikoz je hodlam nosit dokud se neobnosi. Ke koupi noveho paru me donutil az manzel :-) Takze vazena autorku, neveste hlavu, nejste sama nepochopena damskymi casopisy.

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

14. 3. 2010 18:54
hezke...

moje zena je nastesti dost podobna... Obcas vyrazi na nakupy, ale tam ji lidi a ruzne pipiny (jeji slova) otravi a zas da pokoj :-).

.

Jina naprosto nechapu zenskou fascinaci kabelkama a botama. Zvlaste, kdyz ty nejdrazsi jsou uplne hnusne na pohled.

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

15. 3. 2010 13:25
Re: hezke...

Já taky nemám nakupování ráda. Paradoxně přítel je naopak asi ženská, protože rozumí módě víc než já, a je to on, kdo mě občas vytáhne a obejdeme spolu pár obchodů. Navíc vždycky vytáhne něco, co se mi vážně líbí, a hlavně u toho nenervačí, takže mě vlastně začalo nakupování bavit až s ním. Moc času tím ale rozhodně netrávíme. A vždycky jsem to já, kdo křičí "pojďme už na kafíčko, mě už to nebaví" :)

Jinak já ani nerozeznám na pohled drahou kabelku od levné. Vůbec je nesleduju ani na ulici.. mám za to, že jediní, kdo jim věnuje zvýšenou pozornost, jsou právě ty, které za ně utrácí nejvíc peněz. Taky si myslím, že chlapi se dívají úplně jinam než na kabelky nebo chodidla :)

0 0
možnosti
V

Vikina2

14. 3. 2010 18:51
Tak nevím,

jaké holky chodí na fejsbúk, ale takové ty obyčejné normální asi ne. Ty by totiž musely tamním kravičkám hned nalískat. Ale je mi jasné, které z našich blogerek jsou tam vylepené od ráno do noci.

0 0
možnosti
F

Fumu

14. 3. 2010 20:30
Re: Tak nevím,

;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
LH

tri_prasatka

14. 3. 2010 18:26
:)

Myslim, ze ten test s procenty zenskeho a muzskeho elementu v tele jsem delala taky ... Kabelky mam teda dokonce 3! Z toho jsem jednu nasla nedavno v komore a velice me to udivilo, ze neco takoveho vlastnim... Boty jsem si taky ted na jaro konecne poridila :) Asi jsem taky chlap... 

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

14. 3. 2010 18:41
Re: :)

:-) Já si taky myslím, že v tom nejsem sama.

0 0
možnosti
ZK

SID09

14. 3. 2010 17:53
A pak že nejsou rozumný ženský

V každé ženě je občas kousek chlapa. !!;-D

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

14. 3. 2010 17:52
Kabelky a boty hromadí tlusťošky.

Jsou to totiž jedny z mála oděvních součástek, jejich zkoušení obezitky neuvádí do depresí.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.