Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

když ale voliči neuvěřili, že se jedná o podstatné problémy státu a prezidentství, tak už to nemá smysl znovu omílat.

A mimochodem, šlo by s úspěchem každou z těch Vašich tézí vyvrátit.

Např. s tím Šarapatkou: to, že se rozluce od stolu dá forma dohody, může jít pouze o slušnost, ono to vypadá blbě být vy ražen na chodník předsedou vlády, nikoliv o podstatu věci.

Dále s tim Posseltem to pan Zeman vysvětlil, ale rovněž podstata věci zůstává. Atd. Atp.

5 2
možnosti
PV

Je to článek velmi naivního člověka, omlouvám se za příkrá slova. Ale když ho čtu, je mi vás líto, nepochopila jste základní princip demokracie - vyhraje ten, kdo má víc hlasů. A je docela jedno, co my si o tom myslíme, většina rozhodla. A k těm lžím. Já od pana Karla slyšel tu kardinální, kterou už tenhle národ nechtěl slyšet. Víte, tu o posílání Beneše před válečný soud. Bylo jich taky docela hodně, nemám chuť je připomínat, zkuste zadat na gůglu, tam je jistě PRAVDA.

13 4
možnosti
JR

S Benesem nelhal neb dle dnesniho prava se za princip kolektivni viny tresta tribunalem v Haagu. Dulezite je spojeni "dle dnesniho". Ohledne dalsich udajnych lzi KS nevim, ale pokud neco takoveho tvrdite, jiste si sve tvrzeni dokazete obhajit. Demokracie je i o tom, ze muze kdokoli vyjadrit beztrestne svuj nazor, stejne tak to udelal i pisatel. Ja respektuji vyhru MZ, i kdyz mozna jeste podam stiznost na NSS, uvidim, coz by ovsem na jeho vyhre temer jiste nic nezmenilo. Nerespektuji ho ovsem jako cloveka a ani jako prezidenta. O volicicch vypovida mnohe i to, ze nejsilnejsi duvod, proc volit MZ bylo to, ze je Cech. To poukazuje na to, jak jsme maly narod plny predsudku. Jak trefne poznamenal jeden znamy, cesi jsou svine a ja jsem rad, ze jsem jen polovicni cech neb jsem polovicni svine. Je mi smutno z tohoto naroda a opakuji, ne proto, ze vyhral MZ, ale jakym zpusobem a jak byla vedena kampan poslednich 14 dni - spousta nepravdivych osobnich utoku a jsem rad, ze KS se k tomu nesnizil.

5 4
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.