Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

31. 5. 2012 13:40
Super...

Sice jsem vas spolu videl jen jednou, ale i z toho, jak o nem mluvis myslim, ze vy se k sobe hodite. Gratuluji. A drzet palce asi netreba :-).

(A jo, ten facebook me taky dostal....)

0 0
možnosti

kulička-v-trávě

30. 5. 2012 13:55
Můj ty smutku!

..."Když si po chvilce běžel změnit status na Facebook, došlo mi, že to myslí naprosto vážně."8-o

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

30. 5. 2012 14:14
Re: Můj ty smutku!

To je dneska doba, co? :)

0 0
možnosti

buxus

30. 5. 2012 12:08
..v debatě o toaletním papíru se svojí maminkou

To mi připomíná Návštění den Šimka a Grossmana: " --- kanalizace, slyšíte paní? To je u něj inteligentní téma ...."

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS