Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

NewDorianGray

14. 11. 2011 12:35
Nevím,

nějak mi ten pesimistickej blog k tomu, jak vypadáte, nesedí. Jste mladá, hezká, tak proč, proboha, vidíte půllitr z půlky prázdnej? Nemáte na lýtku vytetován srp a kladivo? ...nebo aspoň třešničky? Nikdy v dějinách jsme se neměli líp. A bude to pořád lepší a lepší. :-)

3 0
možnosti
N

NewDorianGray

14. 11. 2011 12:47
Re: Nevím,

Chápu to tak, že k požadovanému odklonění nedošlo. Asi jste měla podmínky odklonění formulovat jasněji. Teď z toho máte akorát deprézi. :-)

0 0
možnosti
T

thunderclap

14. 11. 2011 12:20
Zuzance dávám karmu vždy...

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

14. 11. 2011 13:33
Re: Zuzance dávám karmu vždy...

Děkuji, děkuji, děkuji! V

0 0
možnosti
SN

kuča

14. 11. 2011 12:13
Zuzko........

:-).......při Vašem mládí...........klobouk dolů! Popsala jste to přesně ! R^VR^

3 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

14. 11. 2011 13:33
Re: Zuzko........

Děkuju!

Moc!

V

0 0
možnosti
PS

WetSinglet

14. 11. 2011 12:04
souhlas

až na to, že neznám NIKOHO, kdo řekl ANO pro vstup do EU......

0 0
možnosti
JR

Daun

14. 11. 2011 12:14
Re: souhlas

Ja byl pro a jsem porad. Nejsem nadseny z toho, jak to ted funguje, ale verim, ze se to zlepsi.

Jsem nadseny z toho, ze si muzu jet, kam chci, kdy chci a staci mi na to obcanka. Libi se mi, ze si muzu hledat praci po cele Evrope. Libi se mi, ze se muzu kdykoli sebrat a jit zit jinam. Jsem nadseny, ze na hranicich necekam fronty, nybrz plynule projizdim.

Jednou se sladi celevropska legislativa i menova politika a pak vznikne superstat, ktery ma sanci si neco prosadit. Rozhodne bych dal prednost podrizeni se evrope, se kterou sdilim velkou cast kulturnich tradici a historie, nez byt podrizeny asiatum ci arabum.

2 0
možnosti
PK

repanak

14. 11. 2011 11:52
Paní Zuzano,

Váš styl psaní se mi líbí, je tam spousta perfektních obratů. Teď zbývá jen - jak "sto h.ven"? Myslím si, že ani kníže na hradě to nebude.

0 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

14. 11. 2011 12:02
Re: Paní Zuzano,

Problém je tam nakousnutý jen částečně... Každopádně- Evropa má mraky populace pro kterou nemá ani elementární uplatnění.

A pokud se uplatnění "vytvoří" tak obvykle spotřebuje víc zdrojů než přinese (typicky zaměstnání státem)

Teď podle mě přijde splácení 50 let "propopulační" a "proimigrační politiky".

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.