Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SYETEY-KOTZOUR

jooo telefouní smečka

to je věc;-D U kyslíků už nikdy nic.....mám s nima hned dvě tristní zkušenosti.......ke třetí už nedošlo. Teď jsem u růžových ďáblů....asi taky žádná výhra, ale aspoň mi neposílají faktury za neodebrané služby;-DR^

0/0
1.11.2011 22:59

iwwi

máte pravdu, nelámou

a což teprve, když Vám pošlou poštou smlouvu a na obálce je velmi tučně zvýrazněno Vaše rodné číslo...takže tu máme jméno, adresu a rč...s tím se dá dělat věcí ;)

0/0
1.11.2011 8:16

zuzana.blanarova

Re: máte pravdu, nelámou

Je trochu rozdíl poslat to domů v zalepené obálce a zveřejnit to ve Zlatých stránkách na internetu.

0/0
10.11.2011 17:06

iwwi

Re: máte pravdu, nelámou

to jste mě nepochopila. Rodné číslo bylo nad adresou na obálce (ne uvnitř ;))

0/0
10.11.2011 19:39

zuzana.blanarova

Re: máte pravdu, nelámou

Aha :) No ale stejně to není to samé jako zveřejnit to trvale na internetu, kde si to může kdykoliv kdokoliv najít...

0/0
10.11.2011 19:42

iwwi

Re: máte pravdu, nelámou

no, rodné číslo je přeci jen pro zneužití větší kalibr, nemyslíte? ;) A tím se rozhodně na zlatých stránkách nechlubí.

0/0
10.11.2011 19:58

zuzana.blanarova

Re: máte pravdu, nelámou

Asi jo... i když já osobně bych třeba nevěděla, co s tím :) Ale jo, máte pravdu, je to hnusárna.

0/0
11.11.2011 9:24

Patrik Šebesta

DOporučil bych vyplnit formulář spíše zde

http://www.uoou.cz/ - se žádostí o pomoc proti neoprávněnému shromaž´dování a zveřejňování osobních údajů :-)

Potom napište za jak dlouho se s Vámi nakontaktovalo O2, a co vše Vám nabídlo, jen abyste ten podnět stáhla s tím, že došlo k omylu, který se vysvětlil ;-D;-D;-D;-D

Osobně bych si jim asi sdělil, že by byla akceptovatelná nabídka tarifu GRATIS NEKONEČNO NAVŽDY po celém světě a to včetně internetu ;-DR^

+1/0
25.10.2011 16:47

akazu

Příště řekněte, že chcete slevu z tarifu po dobu X měsíců

za to, že to tak zvorali. Mám to ověřené jinde a oni si příště dají pozor.

0/0
25.10.2011 14:49

vikýř

nejen O2

Půjčil jsem sobě pár peněz u ČS. Vše splatil na korunu a v termínech přesně. Vydělali na úroku a dalších platbách "jenom 6500 Kč za 18 měsíců". myslíte si, že poslali alespoň poděkování a třeba "počítačový" dopis, že kdybych zase jednou potřeboval, takrádi poslouží? Ani náhodou. Napsal jsem ČS ombudsmanovi. dal mi pravdu, prý zařídí nápravu. Ptám se, za co jsou tak bohatě placeni "manažeři" ČS, že jim takovou trivialitu musí napovídat zákazník?

0/0
25.10.2011 14:14

movement

Re: nejen O2

Rozumím tomu správně, že jste psal ombudsmanovi ČS se stížností, že Vám Česká spořitelna nepoděkovala za to, že Vám mohla půjčit peníze? Člověče Váš volný čas bych chtěl mít. Pokud každý zákazník píše podobné vzkazy na příslušná místa, nedivím se, že instituce nemají dostatek prostředků pro řešení skutečných problémů v rozumných termínech...

0/0
25.10.2011 14:56

sisemen

Re: nejen O2

já za 2 roky zaplatil na poplatcích a úrocích GEM bance přes 15.000 Kč, všechny splátky řádně, předčasně a většinou i ve vyšší částce splatil.

A protože jsem si dále nepůjčoval, naúčtovali mi 350,- poplatek za vedení účtu, který mi však nedošel, ihned po splatnosti si přihodili dalších 400 Kč penále, prý za vyhotovení upomínky (ta mi nikdy nedošla) ... a rázem jsem byl neplatič!

podrobný popis případu je zde: http://www.fazole.cz/platek/art.asp?id=14766&admin=true

od solidní bankovní instituce bych jako slušný klient očekával, že když jim nedorazí platba, zvednou telefon a zeptají se, proč tak nebylo učiněno. A tak o jednoho bonitního klienta kvůli 4 stovkám přišli. ;-)

0/0
25.10.2011 16:21

sisemen

GEM

já za 2 roky zaplatil na poplatcích a úrocích GEM bance přes 15.000 Kč, všechny splátky řádně, předčasně a většinou i ve vyšší částce splatil.

A protože jsem si dále nepůjčoval, naúčtovali mi 350,- poplatek za vedení účtu, který mi však nedošel, ihned po splatnosti si přihodili dalších 400 Kč penále, prý za vyhotovení upomínky (ta mi nikdy nedošla) ... a rázem jsem byl neplatič!

podrobný popis případu je zde: http://www.fazole.cz/platek/art.asp?id=14766&admin=true

od solidní bankovní instituce bych jako slušný klient očekával, že když jim nedorazí platba, zvednou telefon a zeptají se, proč tak nebylo učiněno. A tak o jednoho bonitního klienta kvůli 4 stovkám přišli. ;-)

0/0
25.10.2011 16:21

sisemen

Re: GEM

napřed nic ...  a teď 2x :-):-)

0/0
25.10.2011 16:22

Seeker-M

Re: nejen O2

Může Vás hřát vědomí, že až si půjčíte příště, bude to stát 6600 Kč za 18 měsíců. Ta stovka půjde na fond děkovných dopisů. Ovšem IT oddělení ČS (bezesporu outsourcované) vám je jistě neskonale vděčné za další kšeft, teď se to moc nehýbe.

0/0
25.10.2011 17:14

ripe219

TO2

Obdivuju že jste to s O2 tak dlouze řešila. Nechal bych si na prodejně sdělit jméno pracovníka, zapsal bych si den, místo a jméno a celé bych to hezky vč. kopie smlouvy poslal na ÚOOU, v kopii na ČTÚ  a hezky bych si počkal na vyjádření.

Možná by jste se divila jak je TO2 rychlá když jim problém který s klientem neřešili ohlásí příslušný úřad v rámci svého šetření, to je pak rychlost jak průjem.

+2/0
25.10.2011 12:54

Šerlok Homeless

Re: TO2

Já v takových případech automaticky pohrozím stížností na ÚOOÚ. A neodejdu, dokud se nedozvím, dokdy bude chyba napravena a příp. jakou dostanu satisfakci. Nemůže-li věc vyřídit (popř. sdělit mi lhůtu nápravy) pracovník, s nímž jednám, žádám, aby mi zavolal nadřízeného, který je k tomu kompetentní. Nelze? Potom stížnost na ÚOOÚ, vyberte si.

+1/0
25.10.2011 13:43

zuzana.blanarova

Re: TO2

Beru si z vás příklad, pánové :)

0/0
25.10.2011 14:10

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

co taky cekat od Telecomu :-)

Ale co jsem tak ruzne vyslechl, tak tihle velci operatori jsou stejni. Ja mel nejaky technicky problem s Oskarem. Uz nevim co, ale neco, co melo chodit nechodilo nebo nejak divne... Volal jsem tam asi 5x, pokazde se tvarili, ze v systemu to maji zavedene dobre... a ze to poslou technikum.. a nic. Ale alespon mi neuctovali ten hovor (s tim tarifem, kde byla sleva za vyuzivani internetu bych to jinak platil). Za to, kdyz ptacka lapaji... to jsou snazivy. Klasika.

A co, ze mate jeste pevnou? Ja myslel, ze to moc lidi uz nepouziva - bud mobil anebo skype :-).

Koukam, nova fotka :-). Dobry.

0/0
25.10.2011 12:40

zuzana.blanarova

Re: co taky cekat od Telecomu :-)

Já používám všechno, co mi přijde pod ruku :) Jsem ráda, že se ti fotka líbí, Zipe :)

0/0
25.10.2011 14:13

TondaN

tak to

zase nebylo nutný. chlípný důchodce už nemá žádnou radost!;-D;-D

+1/0
25.10.2011 12:39

Highdriver

Mám podobnou zkušenost - pro změnu Mediatel

Nejprve bylo ve Zlatých stránkách uvedeno špatné tel. číslo na jednu z poboček firmy. Oznámili jsme, v dalším vydání to bylo ok, ale pro změnu přibylo další číslo, které ovšem vedlo do nějakého soukromého bytu. Oznámilo se, v dalším vydání žádná změna. Nešťastník ze soukromého bytu nám během času několikrát volal, že nás u něj pořád někdo shání, už je z toho na nervy... atd. Vysvětlili jsme mu, pochopil, obrátil se také na Mediatel. Když se mi dostaly do ruky Zlaté stránky 2011/2012, a našel jsem si v nich tel. kontakty na naši firmu, číslo do soukromého bytu tam bylo stále. Pak že v ČR nemá klesat počet pevných linek a stoupat počet psychicky labilních osob :)

0/0
25.10.2011 11:56

Martin V2

Re: Mám podobnou zkušenost - pro změnu Mediatel

Nikomu to neříkejte, ale on Žluté stránky vydává Mediatel.;-)

0/0
25.10.2011 12:00

Highdriver

Re: Mám podobnou zkušenost - pro změnu Mediatel

Ano, psal jsem to v nadpisu příspěvku :)

0/0
25.10.2011 14:00

Šerlok Homeless

S prominutím,

vy jste ještě u O2? Ještě jste nezrušila pevnou? 8-o

0/0
25.10.2011 9:57

zuzana.blanarova

Re: S prominutím,

Já vím, já vím :) Když v té naší čtvrti je to trochu problematické s internetem...

0/0
25.10.2011 9:58

raks

Re: S prominutím,

Pane Homelessi, tady se snad nejedná o formu připojení, nýbrž o ochranu osobních údajů. Je věc každého, jak chce komunikovat.  Úřad na ochranu osobních údajů (kam bych se já ještě ten den, kdy bych to zjistil obrátil, plat jeho šéfa je bez odměn stopadesát tisíc), aby toto ve státě garantoval. A jistě bych zvažoval soudní žalobu.:-P

0/0
25.10.2011 11:32

Šerlok Homeless

Re: S prominutím,

To vím. Jen jsem se podivil, že autorka je ještě u tohoto operátora a nemá mobil a Wifi.

0/0
25.10.2011 13:04

zuzana.blanarova

Re: S prominutím,

Nevím jak jste si to vydedukoval, ale mobil mám (dokonce dva) a WiFi taky :)

0/0
25.10.2011 13:20

Šerlok Homeless

Re: S prominutím,

Tak nechápu, k čemu vám ta pevná linka je.

0/0
25.10.2011 13:46

Šerlok Homeless

Re: S prominutím,

Ale sdělovat to nemusíte. Já ji měl nejdřív kvůli levnému volání na pevnou, pak navíc kvůli Internetu. Pak jsem přešel na WiFi a z pevné mi volali jen agenti s teplou vodou a byl drahý paušál. Tak jsem ji zrušil. Teď volám na pevnou přes Skype cca 50 hal. za spojení + cca 50 hal za minutu a jsem v pohodě.

0/0
25.10.2011 13:48

zuzana.blanarova

Re: S prominutím,

Já ji prakticky nepoužívám, ale je to u nás komplikované se zavedením internetu, takže O2 je zatím nejpřijatelnější možnost...

0/0
25.10.2011 14:15

Martin V2

Zajímavé

A odkdy je adresa osobní údaj?

0/0
25.10.2011 9:03

Šerlok Homeless

Re: Zajímavé

Od tehdy, kdy je u ní napsáno, kdo na té adrese bydlí.!

0/0
25.10.2011 9:54

zuzana.blanarova

Re: Zajímavé

Díky, Šerloku :)

0/0
25.10.2011 9:57

Martin V2

Re: Zajímavé

Tak to pro Vás pohled na katastr nemovitostí musí způsobit infarktovou situaci.

0/0
25.10.2011 11:56

Šerlok Homeless

Re: Zajímavé

Pročinfarktovou situaci?

To, že katastr nemovitostí ze zákona eviduje k nemovitostem (vč. adres) jejich vlastníky ještě neznamená, že bydliště osoby není osobní údaj.

To, že má někdo právo nakládat ze zákona s některými osobními údaji ještě neznamená, že tyto údaje (nebo údaje, které se s nimi mohou shodovat) nejsou osobní a už vůbec to neznamená, že s nimi může nakládat a zveřejňovat každý, nota bene když mu dala osoba, k níž se tyto údaje vztahují, najevo, že si to nepřeje.

+1/0
25.10.2011 13:03

Martin V2

Re: Zajímavé

Tam za 100Kč zjistíte i rodné číslo každého člověka, který vlastní nějakou nemovitost a jako bonus kolik vlastní jiných nemovitostí po republice, popřípadě kolik si na to vzal hypotéku a nikdo po vás nebude chtít znát totožnost.

0/0
26.10.2011 12:20

zuzana.blanarova

Re: Zajímavé

Odjakživa. Mám vám to vygůglovat?

0/0
25.10.2011 9:56

Šerlok Homeless

Re: Zajímavé

No, adresa sama o sobě osobním údajem není. Na UIR-ADR máte seznam adres a kteroukoliv adresu tam můžete najít. Adresu, ale ne adresáty.

Osobním údajem se stává tehdy, je-li spojena se jménem a příjmením, rodným číslem či jiným identifikačním údajem konkrétní osoby. Tedy, lze li dohledat, že osoba ta a ta bydlí na té a té adrese či opačně.

Být Vámi, stěžoval bych si na´´Uřad pro ochranu osobních údajů anebo bych tím přinejmenším pohrozil. Je to na pokutu pro O2.

0/0
25.10.2011 10:01

zuzana.blanarova

Re: Zajímavé

Ano, já vím, že to tak nějak je, díky za vysvětlení, Šerloku. Já jsem tím O2 trochu pohrozila, myslela jsem, že to tím urychlím, ale neurychlila. Fakt jim nestálo za to říct aspoň "omlouváme se". Proto mě tak namíchli - tím svým ignorantským přístupem..

0/0
25.10.2011 11:36

katkax1

Re: Zajímavé

jen me tak napadlo, ze kdyby rekli "omlouvame se" tak by tim uznali svoji chybu. A to by jim ublizilo v pripadnem soudnim sporu, kdyby se tedy nejaky konal...

0/0
25.10.2011 14:41

Martin V2

Re: Zajímavé

Ano, buďte tak hodná, děkuji.

0/0
25.10.2011 11:55

Šerlok Homeless

Re: Zajímavé

Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, § 4 Pro účely tohoto zákona se rozumía) osobním údajem jakákoliv informace týkající se určeného nebo určitelného subjektu údajů. Subjekt údajů se považuje za určený nebo určitelný, jestliže lze subjekt údajů přímo či nepřímo identifikovat zejména na základě čísla, kódu nebo jednoho či více prvků, specifických pro jeho fyzickou, fyziologickou, psychickou, ekonomickou, kulturní nebo sociální identitu,

Takže máte-li jméno a příjmení, jde o určitelný subjekt údajů (i když ne vždy jednoznačně). Máte-li vedle něj telefonní číslo a adresu bydliště, jsou jak telefonní číslo, tak adresa osobní údaje, protože jde o informaci, že tento telefon zvedá a na této adrese bydlí osoba s daným jménem a příjmením.

Naproti tomu adresa bez uvedení, kdo na ní bydlí nebo komu nemovitost patří je anonymním (tedy nikoli osobním údajem) podle § 4 písm. c).

0/0
25.10.2011 13:34

zuzana.blanarova

Re: Zajímavé

http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20

0/0
25.10.2011 14:19

Sidonie_11

Re: Zajímavé

Třeba od té doby, kdy paní zaškrtla, že ji nemají v seznamech nikde uvádět?

0/0
25.10.2011 12:48

Šerlok Homeless

Re: Zajímavé

Ne, adresa je osobním údajem vždy, když je spojena s identifikačním údajem osoby. To, že zaškrtla, že ji nemají v seznamech uvádět znamená, že tyto její osobní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo, adresa bydliště ve vzájemné relaci) nemají uvádět.

0/0
25.10.2011 14:09

TondaN

no jo zuzanko

když se tak hezky obnažuješ;-D to ti říkám za důchodce:-) volat nebudu,slibuji:-)

0/0
25.10.2011 8:43

zuzana.blanarova

Re: no jo zuzanko

Uff, to jsem si oddychla :)

0/0
25.10.2011 9:58

honzasl

Trochu nechápu

Bývaly časy, kdy v telefonním seznamu byli všichni účastníci, včetně adres. Za neuvedení v seznamu se muselo zaplatit. A představte si - nikomu to nevadilo....

PS. A fejsbúk máte?

0/0
25.10.2011 8:31



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.