Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

Jolana05

12. 7. 2011 10:54
Máte i nemáte pravdu

Myslím, že problém kouření je někde úplně jinde. Proč kouříte? Chutná vám cigareta? Voní vám její dým? Připadáte si cool? Nebo je to už jen droga, na kterou si kuřák zvykl a nechce se jí vzdát? Byla jsem na obou stranách, taky jsem byla blbá a kouřila a nechápala, proč to těm okolo vadí (to jsem jen zapomněla, jak moc to předtím vadilo mě.). Pak jsem si jednou spočítala, kolik peněz za cigarety utratím, jak si tím ničím zdraví a přešla na stranu druhou. Kouření není jako přejídání nebo pití alkoholu. Tady už nerozhodujete sama za sebe, ale vaše rozhodnutí kouřit má dopad i na ty, kteří kouřit nechtějí. Svoboda jednoho člověka by neměla ohrožovat druhého. Při kouření tomu tak bohužel je.

2 0
možnosti
ŠA

s.m.

12. 7. 2011 10:50
:-)

Tak mám si to hodit rovnou nebo to za mě udělá někdo jinej ?;-D

Prima článek:-)R^

0 0
možnosti
N

NewDorianGray

12. 7. 2011 10:38
Teda paní autorko,

vy ste ale zvrácená. Taková zvrhlá, fakt. No úplně mě při čtení těch řádek naskakovala husí kůže. ;-D No dobře, s tou husí kůží kecám, ale zvrhlá, tak nějak pěkně, to zase ste. :-)

0 0
možnosti
DP

Daniel P.

12. 7. 2011 10:38
ale mě je vaše zdraví lhostejné

...já jsem proti kouření ze zcela sobeckých pohnutek. Mě kouř z laciných značek cigaret smrdí a pálí mě do očí a do nosu - vynechte mě ze svého kouření a budu v pohodě, a budu hájit vaše právo dělat si co chcete.

Pokud potřebujete nikotin, a nemusíte mít mermomocí v ruce něco zapáleného a kouřícího, tak zkuste elektronickou cigaretu. Nebo aspoň proboha nekuřte ty nejlacinější smradlavé šunty. Když do pekel, tak na pěkným koni - investujte do svojí neřesti trochu, lidi.

1 0
možnosti
PA

Pepan A2

12. 7. 2011 10:37
Možná bude první rozdíl v tom,

že existuje něco jako pasivní kouření. Bezohledný kuřák si v místnosti zapálí cigaretu a smrad z ní, včetně spalin, musí vdechovat všichni ostatní. I kdybych v místnosti sežral deset hamburgerů (v životě bych tohle neudělal, ale je to příklad), ohrožuji jenom sám sebe, ale zdraví ostatních zůstane nedotčeno Maximálně se můžou pohoršovat, že do sebe někdo nacpe takové množství hambáčů a to je tak všechno. Protože termín pasívní žraní (na rozdíl od pasivního kouření) neexistuje.

2 0
možnosti
OK

mr.postreh

12. 7. 2011 10:32
karma

karma R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.