Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VTG

vladimir.t.gottwald

12. 7. 2011 11:50
:o)))

R^

A to jsi ještě nezmínila zvýšenou zdravotní daň pro prudiče, kteří permanentně otravují sebe i ostatní nenávistnými kydy. - Vždyť zdraví není jen to fyzické. ;o)

1 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

12. 7. 2011 20:11
Re: :o)))

Víš, kolik takových daní by se dalo vymyslet? A nejhorší na tom je, že kuřákama to jen začíná, ale je to podle mě přesně to, kam to spěje. Dnes jsem se dočetla, že v Maďarsku už zavedli hamburgerovou daň atp. - viz FB :)

0 0
možnosti
E

ELAPHURUS

12. 7. 2011 11:49
Na světě by bylo krásně bez

kuřáků a pejskařů.....

0 0
možnosti

abrakus

12. 7. 2011 11:35
Jest-li ...

... přestanu kouřit, tak jedině této "nepovedené" vládě, kterou jsem si zvolil, na truc ...

0 0
možnosti
DM

Aretta

12. 7. 2011 23:39
Re: Jest-li ...

tak jo;-)

0 0
možnosti
LH

lahab

12. 7. 2011 11:14
Jen bych doplnil...

... že prozatím neexistuje jediná studie, která by našla návaznost mezi kouřením a rakovinou. Ba dokonce výrazně nadpolovoční podíl na rakovině plic mají nekuřáci.

0 0
možnosti

abrakus

12. 7. 2011 11:17
Re: Jen bych doplnil...

R^ ... to je jasný ... netrénujou ... :-)

0 0
možnosti
DP

Daniel P.

12. 7. 2011 11:14
nemotejte dohromady nesmyslné zdaňování a kuřáky

Vždyť to nemá smysl. Kouření je jedna věc, a nesmyslné zdaňování všeho jiná.

0 0
možnosti
TJ

dory

12. 7. 2011 11:10
spotřební daň

Když už jste zmínila tu spotřební daň, tak ta se platí také z alkoholu (líh, pivo, víno) a z minerálních olejů...

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

12. 7. 2011 13:39
Re: spotřební daň

Vždyť to zmínila.

0 0
možnosti
K

Krasavicee

12. 7. 2011 11:08
všem, kterým bezohledný soused či kolega v práci

ztrpčuje život a ničí zdraví - až budete ve špitále, zajděte se kouknout na plicní, rozhlédněte se tam, pokecejte s pacienty na chodbě -  zjistíte, že umírání na plicním je dlouhé mučivé pomalé dušení, kdy i ve spánku si pacienti trhají pyžama a drásají si nehty hruď  -  pak si toho feťáckého souseda představte za pár let na plicním ... Ne každému se dostane tak kvalitní lékařské péče jako exprezidentu Havlovi, že?

1 0
možnosti
DP

Daniel P.

12. 7. 2011 11:12
Re: všem, kterým bezohledný soused či kolega v práci

Ale mě je jeho utrpení volný, mě jde o mě. Já ten smrad nechci čuchat. Zda kuřák umře nebo bude žít dlouho, je zcela irelevantní, nějakou bolestivou smrt nikomu nepřeju. Jen kdyby mě nechali na pokoji a dopřáli mi moje pohodlí.

1 0
možnosti
P

perc

12. 7. 2011 10:59
Sportovci

A budou víc platit také sprotovci?

Kolik fotbalistů ročně si např. zlomí nohu, pochroumá koleno či kotník? A co pohybový aparát sportovců v pozdějším věku. Ono by jich mohlo vyprávět.

Jsem jeden z nich. Kdysi za mlada jsem měl dost ošklivě zlomenou nohu. Měl bych si to platit sám, nebo by  měl následně zaplatit více ten, kdo mi ji zlomil?

1 0
možnosti

abrakus

12. 7. 2011 11:05
Re: Sportovci

... a nesportovci také ... protože nic nedělají pro zdravé tělo ...

0 0
možnosti
K

Krasavicee

12. 7. 2011 10:56
Pozabíjet? Nee. Jsme přece humanisti!

Vystěhovat do ghet, ať se tam udí hromadně s feťáky a nepřizpůsobivými ....

1 0
možnosti

abrakus

12. 7. 2011 11:04
Re: Pozabíjet? Nee. Jsme přece humanisti!

Práve jste ztratila na kráse ...

1 0
možnosti
B

brodzij

12. 7. 2011 10:55
nekouřím ale občas si panáka dám

Nejsem kuřák ale občas si pivko či nějakýho panáka dám. Když si prochlastám játra tak to nezaplatím pouze já ale i ostatní. A pojištovny to budou chtít zpět. Zaplatíte to všichni ale já budu ten blbec, co ty játra zničil. Vyšší daň má také za účel aby byli peníze na léčení kouření a alkoholismu a věcí s tím spojených. To, že někdo jí 10 hambáčů a měl by platit více  nevidím moc jako argument. Já mám problém s rychlým spalováním a znám spoustu lidí, co tento problém mají taky. Važíme tak kolem 60-65 kg. A to bychom měli za hambáč z mc´donaldu platit více i když po něm nepřiberem ale zhubneme? Ono totiž jídlo do nás vložené proletí námi za pár minut. Já osobně jsem pro to aby kuřáci a alkoholici platili za tyto neřesti více. Většina lidí je aspoň v jedné skupině. Jejich léčba nás stojí spousty peněz. I motoristů se zase tak nechci zastávat. Oni jezdit nemusí v mnoha případech ale jezdí. A přispívají taky docela dost. Je to jen názor, né pranýřování.

1 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.