Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

mi-nus

28. 8. 2010 15:59
...a jakýpak je konec paní blogařko?

...článeček se dle mne moc nepovedl, ale nevadí - nejenom O2 má sem tam problémy  - jejich klienti na jiném poli také, jak je vidět...;-D ale přece jen pár otázeček:

- zkusila paní podle rady tu rychlost?

- když ano, jaká byla? když ne, proč ne?

- kolikrát paní zakopla o ten kábel?

- a jaký byl konec celé story s tou dlouhatánskou frontou?

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

28. 8. 2010 18:44
Re: ...a jakýpak je konec paní blogařko?

Podle mě se docela povedl. Odpovím vám na vaše otázky:

- ano, zkusila

- co já vím? co já vím?

- nesčetněkrát

- do fronty jsem zatím nešla, nechám to uležet :)

0 0
možnosti
AP

shrink

28. 8. 2010 14:59
Jú,

kolik dobrých rad jsi tdy dostala! Určitě jsi ráda, že jsi formou blogu položila otázku, co dál s problémem, neschopná a bezradná, viď? ;-D

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

28. 8. 2010 15:12
Re: Jú,

No jo, chlapi :) ženská si jen tak povzdechne a oni mají potřebu hned všechno řešit :)

0 0
možnosti
KS

Equus

28. 8. 2010 14:33
wifi

Pokud není vada v modemu, tak žádný technik s wi-fi nic neudělá. Na příjmu signálu závisí spousta věcí, postavení domů, kopce dokonce i to, jestli je listí na stromech. Z toho důvodu je nejlepší modem nejdřív vyzkoušet a až pak koupit. Navíc lidem se zdá wi-fi pomalá, protože ji srovnávají s ADSL.

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

28. 8. 2010 15:14
Re: wifi

Modem máme zapůjčený od O2, takže jestli je vadný, měli by ho přijít vyměnit.

0 0
možnosti
PP

ppelc

28. 8. 2010 13:52
Cpt. Obvious

zasahuje

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

28. 8. 2010 18:46
Re: Cpt. Obvious

Nerozumím

0 0
možnosti
KR

venkovan.1975

28. 8. 2010 13:24
Hezké!

Moc pěkně napsané, děkuju za rozesmátí :)

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

28. 8. 2010 13:27
Re: Hezké!

Rádo se stalo. Mám vždycky radost, když někoho rozveselím :)

0 0
možnosti
FF

fioman

28. 8. 2010 13:22
To je ale nepěkný článek, slečno Zuzano!

Máte napsat "firma XY" a všechno by bylo v naprostém pořádku. Takto to vypadá, že Telefonica O2 CR nabízí svým zákazníků nekvalitní služby! Ale tak to přece není. Zřejmě jste svůj článek napsala jako sci-fi povídku, že? V tom případě Vám dávám Karmu!  Povedlo se Vám to. Vaše bujná fantazie nezná mezí.R^ Potom je však nezbytné, aby součástí Vašeho  článku bylo i upozornění pro čtenáře, že se jedná o smyšlený příběh. Někteří, méně zkušení čtenáři, by mohli Vaší sci-fi povídce uvěřit a považovat ji za reálný příběh. Věřím, že svou chybičku napravíte. S pozdravem Filip Fuchs, bloger a akcionář Telefonicy O2 CR. :-)

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

28. 8. 2010 13:29
Re: To je ale nepěkný článek, slečno Zuzano!

Jestli to někdo pochopil tak, že O2 nabízí nekvalitní služby, tak to mě teda děsně mrzí. Chtěla jsem jen poukázat na ty fronty :))

Jinak sci-fi je to jen zčásti - tak barvitě se normálně nerozpovídávám :)

0 0
možnosti
JH

hurkajan

28. 8. 2010 12:56
rád

vám prozradím že tento problém jsem řešil na Moravě u dětí a ten technik je placená služba a to velice velice draho co čert nechtěl mám ještě internet nonstop v mobilu a od nového roku mi přišla nová aktualizační sms a přestal mi fungovat prohlížeč takže lítám od O2 k ďáblu ted tedy po poslední návštěvě co mi sdělili že mám navštívit techniky kde mi to za patříčný peníz(cože za to že mi to oni zprasí já budu platit) což tedy nehrozí nastaví tak jako v prvním případě navštívím ČOI a vsadím se že to bude vyřešeno stejně jako předtím v několika málo dnech

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

28. 8. 2010 13:30
Re: rád

Děkuji za podělení se o zážitek a přeju, ať to co nejdřív, a za co nejmenší peníz, vyřešíte.

0 0
možnosti
MJ

Marek _Mental

28. 8. 2010 12:50
Mno..

Při škole jsem taky pracoval na brigádě na ZL(šlo o jednu energetickou společnost), mám proto pro operátory zákaznických center pochopení..ono vážně není snadné vyřešit problém přes telefon, zvlášť když ho popisuje někdo tak...ehm..pomalu chápající, jako je evidentně třeba paní autorka článku..:-) 

Natož někomu takovému pak popsat možnosti řešení - ale nic si z toho nedělejte, většina volajících je taková (čest vyjímkám).

A nejsmutnější je, že drtivá většina těch, co se dovolají, mají po vzoru autorky ještě tendence přidávat různé bonmoty, vtípky (většinou už ten den 20x operátorem slyšené) nebo dokonce životní moudra, která s problémem nemají nic společného (však je hovor zdarma, tak co..že?) a pak se diví, že je 50 lidí ve frontě..:-/

0 0
možnosti
MM

marycka magdonova

28. 8. 2010 12:36
ta paní na druhé straně byla asi hodně trpělivá, když ....

"....Snažím se vysvětlit, že problém to fakt je, protože nejenže mi věčně přestane fungovat wifina, takže musím vést kabel přes celý pokoj, a pak se o ten kabel pokaždé málem přizabiju, když vstanu ze sedačky....."

0 0
možnosti
AP

shrink

28. 8. 2010 7:20
.

:-);-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.