Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

akonzultant

17. 1. 2010 14:46
Karma a smysl článku

Dal jsme karmu za krásné čtení. Věřil jsem příběhu a na konci a nad diskuzí (pokud dovolíte) jsem se dobře bavil. Kvůli člověčině ne ze škodolibosti.

Dovolte mi poznámku z pohledu mé profese (analýza čehosi). Vaše "nehodovost" se mi zdá nezívisí na stavu single. Vyznění článku se mi zdá, že by jste ráda při nehodách měla pro jejich řešení partnera ? Nebo by jste ho ráda proto, aby "se nějak" nehodám předcházelo ? Mno, dilemno.

Přeji vám štěstí - jak do zmenšení počtu případných nehod tak jejich příjemné řešení (zda partnerské si rozhodnete sama). :-)

0 0
možnosti
ZB

zuzana_no_1

17. 1. 2010 17:32
Re: Karma a smysl článku

První smysluplný a oceněníhodný komentář. Děkuju, kvůli takovým stojí za to probrat se tím bahnem tady. Jsem ráda, že jste se bavil i nad diskusí. Já taky :)

Jste taky první, kdo pochopil moji pointu, možná jsem to měla víc zdůraznit. Rozhodně jsem nepsala, jak je nevýhodné být single, protože máte nízké IQ a potřebujete někoho, kdo vám bude vyměňovat žárovky, a vy si ho za to budete naoplátku vydržovat. Jak se zdá, někteří si tyto závěry vyvodili.

Chtěla bych zdůraznit, že jsem vyloženě tvor, který žije v několikátém, poměrně dlouhodobém svazku a "svobodný život" vůbec nevyhledávám, naopak tíhnu k tomu partnerskému. Single jsem skutečně byla asi jen 3 x a nikdy ne na dlouho. Nicméně pokaždé se odehrál nějaký úraz. Přijde mi to legrační a jediné, co si z toho vyvozuju je, že "single život" skutečně není pro mě :)

0 0
možnosti
AS

Alanana

17. 1. 2010 14:09
Tahle slečna sama rozhodně dlouho nezůstane .

A tak  to má být .:-)

Hlavně , aby nepřebrala což je víc než pravděpodobné .;-)

0 0
možnosti
PV

nesmazatelnej :-p

17. 1. 2010 14:03
nemela by si autorka opravit info pod fotkou?

pise o tom, jaka je nevyhoda bejt singl, ale v popisku o sobe ma tohle:

"Mám ráda život a baví mě si ho užívat. Žiju ve spokojeném vztahu (mám

totiž nejlepšího chlapa na světě) a dělám práci, která mě baví"

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
ZV

Šerlog Houmles

17. 1. 2010 15:03
Re: nemela by si autorka opravit info pod fotkou?

jo, to jsem taky nepochopil....co vlastně platí

0 0
možnosti
S

send1

17. 1. 2010 12:56
Taková kočka těžko zůstane singel

;-)

0 0
možnosti
MG

Serf

18. 1. 2010 13:13
Re: Taková kočka těžko zůstane singel

Realita za photoshopem trochu kulha...

0 0
možnosti
L

Leopoldo

17. 1. 2010 12:38
Co nechápu

jak Vás mohli poverit organisavat nejakou konferenci.Je jasné ze v horním patre to nemáte v porádku.

0 0
možnosti
ZB

zuzana_no_1

17. 1. 2010 13:00
Re: Co nechápu

Každý jsme na něco dobrý, a na něco ne. Pevně věřím, že když vy to máte v pořádku nahoře, že to máte v pořádku i dole.

0 0
možnosti
IN

ilna

17. 1. 2010 12:29
???

Omlouvám se, ale nepochopila jsem, co bylo  základní myšlenkou článku.  Z logiky textu mi vyplynulo, že základní myšlenkou je : Nebuďte singl, jste-li hloupá. Ale to asi pisatelka sdělit nechtěla.

0 0
možnosti
ZB

zuzana_no_1

17. 1. 2010 12:55
Re: ???

Pisatelka chtěla zejména pobavit.

0 0
možnosti
HS

Fanthom007

17. 1. 2010 12:12
hi hi

Jednou kdysi davno jsem si "opravoval" video. Abych to mel vsechno hezky pri ruce, polozil jsem si ho na klin. Dostal jsem takovou supu, ze jsem ho zahodil nekolik metru daleko.

Na rozdil od vas jsem jistic nastesti vyrazil :-)

0 0
možnosti
JP

lekaj

17. 1. 2010 11:35
pointa je spatne

je mimo. podke mne byt single je spatne hlavne proto, ze kazdy clovek potrebuje yt milovan a citit lasku druheho. A jako single je ten zivot podle mne v tomto smutny.

TO je aspon moje zkusenost. Lepsi se dohadovat obcas s manzelkou nez byt sam...

0 0
možnosti
MD

Matt Dejmon

17. 1. 2010 11:05
dočet jsem to jen k té žárovce..

dál už jsem se bál ;-D a jaké z toho plyne ponaučení? Lidi nebuďte "singl", nebo se vám utrhne meniskus a zkapete na úraz elektrickým proudem i když máte všechno "under control" :-P;-)

0 0
možnosti
PP

ppakkon

17. 1. 2010 14:15
Re: dočet jsem to jen k té žárovce..

Já taky! Pouze po žárovku, dál mě to přestalo totálně bavit. Slečna je asi rozumu mdlého, a hlavně grafomanka! Doscrollovat až k diskuzi přes ten její výpotek trvalo snad 5 minut! ;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
C

Copenhagen

17. 1. 2010 10:16
Byt single....

Radsi single budte.Vyhody prevysuji nad nevyhodami.A na okoli se muzete vykaslat - to neni dulezite.Budete panem sveho casu i penez.Nechapu totiz tu zbytecnou potrebu nekomu neco pripravovat a nekoho opecovavat.To je preci prace osetrovatelky v nemocnici nebo v ustavu.Vse co budete potrebovat pro zivot se naucite a zjistite,ze si urcite zivot uzijete vice jako samostatna osoba uz treba jenom tim,ze se muzete sbalit a odjet nekam hodne daleko a nikdo Vas nebude otravovat.

0 0
možnosti
TCBVA

ta, co bydli v Anglii...

17. 1. 2010 13:12
Re: Byt single....

Souhlasim :):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.