Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FB

nejchytrejsi

18. 1. 2010 5:47
dotaz

vy ste musela bejt na skole minimalne nastenkar, mozna i namestek predsedy tridy, jest tak ?

0 0
možnosti
ZB

zuzana_no_1

18. 1. 2010 8:58
Re: dotaz

Není. Do podobných funkcí jsem se nikdy nehrnula.

0 0
možnosti
MP

kokrspanel

17. 1. 2010 23:10
na tohle nepotřebujete partnera

Na to stačí jakýkoliv spolubydlící nebo možná i pes.

0 0
možnosti
MD

daadyy

17. 1. 2010 23:03
...

Vždycky se modlim, abych s takovouhle ženskou nepřišel do styku. Takovouhle=pipka odkudsi z republiky co přivandrovala do prahy a myslí si, že nad ní neni,ale ve skutečnosti je rozumu mdlého.Rv

0 0
možnosti
JT

Baround

17. 1. 2010 23:26
Re: ...

Zklidni hormon....a to jsem chlap.

0 0
možnosti
TT

soko

17. 1. 2010 22:09
Prave kvuli takovym jako jste vy ...

... ma kazdy blondyny za absolutni dyliny. Od profilu az po clanek - to je narcisicko egoisticky vyron blbosti. Doufam, ze jste si v tom vasem velkem zivote, velke firme, po velke prezentaci pro velke partnery uvedomila, ze jste mela kur*a VELKOU kliku!

Ackoliv silne pochybuji, ze se neco takoveho vubec stalo, protoze udrzet vedomi po zasahu elektrickym proudem takovou dobu, jeste u toho planovat dalsi postup, myslet na tu spoustu velkych lidi, kterym budete velkym zpusobem chybet, to je proste nerealne.

Na zaver jedna rada. Budte tak hodna, kupte si jednosmernou jizdenku zpet k mamince, nastupte v mistnim kravine do uctarny a prestante se cpat do Prahy.

Uz takhle tu mame naplavek vic nez je zdravo.Rv!!

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

17. 1. 2010 22:30
Re: Prave kvuli takovym jako jste vy ...

Mne k tomu jen napadlo, že to ztráta vědomí po zásahu proudem by mohla záviset na velikosti mozku. Podobná blondýna by patrně potřebovala zásah celou elektrárnou. :-)

0 0
možnosti
W

wllkk

17. 1. 2010 21:58
vtipně a optimisticky!

Děkuji, i jí mám spoustu podobných pěkných příhod. Život je krásný a veselý, i když "single"... dávám karmu, moc jste mě pobavila

0 0
možnosti
ZB

zuzana_no_1

17. 1. 2010 22:13
Re: vtipně a optimisticky!

Díky! Mám radost, že jsem pobavila, o to šlo :)

0 0
možnosti
FM

x_p

17. 1. 2010 21:02
jste funny

"vydrželo mi to (být single) pokaždé asi tak tři měsíce"..... Líbí se mi slovo "pokaždé" /kolikrát to bylo???/, a pak ta délka. Tři měsíce bych bral v potaz asi jako vteřinu, která vůbec pro tohle nehraje roli. To jste se z těch rozchodů vždycky tak rychle vyhrabala? hmm, splachovací typ, co... 

Jojo, psát na téma být single, to opravdu jako pravděpodobně hezká blonďatá a zřejmě i inteligentní žena nemůžete.

Takové, jako Vy, nikdy samy nebudou. Možná na chvíli. Ani nezjistíte, jaké to je být ve skutečnosti single, a to dokonce nedobrovolně.

Ve Vašem případě je opravdu důležité nebýt single, jen proto, abyste si neublížila. Máte kliku, a to na několik způsobů. Tleskám, že jste přežila ten atak elektřiny. Úplně se mi tajil dech. Tak ať se daří.

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

17. 1. 2010 22:34
Re: jste funny

To mne taky pobavilo. Prostě ji to přestalo bavit, tak šla a druhý den už měla chlapa. Prostě koho našla, s tím začala chodit. Myslela bych si, že normální je začít s někým chodit, až když někoho potkáme, a ne, "vydržela jsem to tři měsíce". Holt někdo to má asi v životě zařízeno jinak.

0 0
možnosti
V

Vikina

17. 1. 2010 18:19
Hm, docela dobrý,

takže jen ještě malá rada: na zámek domovních dveří si nechte namontovat takovou tu západku, která brání zabouchnutí dveří zvenčí. Na tohle jste totiž jasný adept ;-).

0 0
možnosti
ZV

Šerlog Houmles

17. 1. 2010 17:44
No dobrý

někomu to sedne a zasměje se, někomu to very funny nepřijde. Já som z toho, sudruh geněral, volaký zmatený.  V kontextu i s prvním článkem autorky na blozích. Takže second inglíšmen, po upgrade. No proč ne. První byl pitomec, kdybyste to nevěděli. Ale to je každého věc. Hlava mi nebere, že první ex má stále klíče od bytu, kam se může v pohodě dostat, když zrovna není klíč zevnitř. I když už existuje druhý kořen v domácnosti. No já být second inglíšmenem po upgrade, tak by mi dost vadilo, že do kvartýru může kdykoliv vlézt nějaký minulý chlap. Ne snad přímo kvůli žárlivosti, ale napadá mě něco o vyřešené minulosti. Second inglíšmen o tom nejspíš vůbec neví.... Byl ten první takový pitomec, až má dodnes přístup do bytu .... hmmmmm. ;-D 

Anebo to možná chápu úplně blbě, což je vcelku jedno.:-)

0 0
možnosti
ZB

zuzana_no_1

17. 1. 2010 17:56
Re: No dobrý

Máte to celý zmatený a divím se tomu, že se vám nad tím chce přemýšlet. Tahle historka se odehrála ještě před oběma inglišmenama. Je to poměrně stará historka. Klíče měl ex proto, že to bylo čerstvě po rozchodu a rozhodně tam v té době nebydlel nikdo další. Doufám, že jsem ti to, Šerlogu, pomohla vyřešit.

0 0
možnosti
S

SantaKlaun

17. 1. 2010 17:19
.

Vy nepotřebujete chlapa pro nějaký  vztah, nedejbože snad lásku. Vy potřebujete údržbáře. Ale v tom případě bych doporučil Zlaté stránky.

0 0
možnosti
ZB

zuzana_no_1

17. 1. 2010 17:36
Re: .

Dík za radu, zamyslím se nad tím. Možná o té vaší, a vám podobné jednoduchosti, napíšu další článek.

0 0
možnosti
P

petr.hrudka

17. 1. 2010 16:51
...

Tenhle clovek by mel organizovat maximalne hrabani listi.

0 0
možnosti
E

eAA00

19. 1. 2010 7:30
Re: ...

Pane ! Jakoby jste nikdy neviděl ten otřepaný vtip ve stovce grotesek, co se stane, když se šlápne na hrábě. Takže hrabání raději bych také zavrhnul...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.