Zuzana Blanářová

...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.

Zuzana Blanářová

Válka s mloky aneb Není Vladimír Franz mlok?

Zatímco se včera Vladimír Franz účastnil živé debaty našeho prezidentského panoptika, já jsem se zúčastnila jeho premiéry ve Státní opeře – Války s mloky. Doufám, že Vladimírovi ta jeho debata stála za to, že o svoji velkou premiéru přišel. Já musím říct, že jsem si ji náramně užila a za sledování jeho debaty bych určitě neměnila.

11.1.2013 v 10:26 | Karma: 17,62 | Přečteno: 2028x | Diskuse| Společnost

Zuzana Blanářová

Na Tonyu Graves nám nesahejte!

Tonyu Graves mám ráda nejen jako zpěvačku, ale i jako člověka. Ne že bychom se znaly osobně, ale vzhledem k tomu, že máme pár společných známých, není tak nepravděpodobné, že jsem měla možnost vidět ji na několika večírcích. Z toho, co jsem viděla, můžu říct, že to je neskutečně sympatická baba. To ostatně dokládá jakýkoliv rozhovor, který si s ní přečtete.

29.11.2011 v 8:38 | Karma: 32,65 | Přečteno: 4324x | Diskuse| Společnost

Zuzana Blanářová

Fotoblog: Prague Pride 2011

Nastal očekávaný den - nejteplejší den v Praze - 12. srpna 2011. Na počasí sice neměla vliv ani vysoká koncentrace teplých barev duhového průvodu, ani globální oteplování, docela příhodné počasí vlastně ale bylo, protože bylo takové bláznivě aprílové - chvilku slunce, chvilku liják, zřejmě se někde nad Střeleckým ostrovem skutečně vytvořila duha, která celou akci zastřešila, aby v tom primátor nebyl sám.

14.8.2011 v 15:16 | Karma: 14,02 | Přečteno: 1748x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Blanářová

Decentní dekadence v Rudolfinu

Cestou na výstavu Decadence Now! jsem na sobě pozorovala lehké chvění. Nevěděla jsem moc, do čeho vlastně jdu, protože jsem se schválně rozhodla, že nebudu číst předem žádné recenze ani brouzdat internetem, abych zjistila, co mě za onou „hranicí krajnosti“ (což je podtitul výstavy) přesně čeká. Chtěla jsem, aby to tam na mě vybaflo v celé své syrové „kráse“.

31.10.2010 v 19:00 | Karma: 15,96 | Přečteno: 2335x | Diskuse| Kultura

Zuzana Blanářová

"Dvorní" ilustrátor kapely KMFDM, Aidan Hughes, vystavuje v Praze

Ve čtvrtek, 18. března, zahájí v Praze výstavu britský ilustrátor Aidan Hughes, žijící přibližně čtyři roky v Praze. Ve světě je Hughes známý především svou tvorbou pro industriální hudební skupinu KMFDM, s jejíž hudbou se sice vůbec neztotožňuje, přesto má díky ní po světě miliony fanoušků. Pro KMFDM tvoří od roku 1985 a sám nemůže věřit tomu, že už to je čtvrt století. Za tu dobu pokryl svými ilustracemi téměř všechna jejich alba, od LP po CD; včetně singlů dohromady vytvořil na čtyřicet obalů. Jak sám říká, od té doby, co jsou hudební nosiče menší, a jeho ilustrace se tak smršťují na jakési náhledy, není to ono. Jeho tvorba je totiž plná detailů, navíc je velmi dynamická, a v plné síle vynikne pouze na větší ploše. Možná právě to je důvodem, proč pořádá další výstavu, v Praze celkově druhou. Za sebou už má města jako New York, San Francisco, Chicago, Seattle, Amsterdam nebo Londýn. Kromě obalů vytvořil Hughes také videoklip A Drug Against War, který vyšel v r. 1993, a který rozhodně stojí za shlédnutí i po 17 letech.

13.3.2010 v 18:05 | Karma: 14,68 | Přečteno: 3021x | Diskuse| Kultura