Ze života blondýny

Zuzana Blanářová

Jak zaručeně (ne)zhubnout

Na úvod jsem chtěla napsat, že tenhle článek nemá nic společného s tím, že jsou tři týdny po Vánocích a se slabšími jedinci, co se považují za silné tím, že si dávají závazky do nového roku. Můj jediný závazek je nedávat si závazky. Ale když jsem se nad tím zamyslela do širších rozměrů, možná to není náhoda, že tento článek vznikl tři týdny po sérii monstrózních vánočních večeří, které jsem si během sedmnáctidenní dovolené dopřála; cesty Boží jsou zkrátka nevyzpytatelné :)

17.1.2014 v 8:26 | Karma článku: 19.92 | Přečteno: 1906 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Projekt svatba: část první - Zásnuby

Když něco člověk chce, má si o to umět říct. Tak třeba můj přítel si nedávno zničehonic řekl o moji ruku.. Naprosto frapantní situace. Já jsem si samozřejmě prvně myslela, že si dělá srandu – prstýnek mi totiž užmoulal z alobalu a měli jsme v sobě oba dva panáky slivovice. On navíc vtipkuje často, takže ho často neberu vážně.

30.5.2012 v 11:46 | Karma článku: 18.74 | Přečteno: 2101 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Utrpení na lyžařském výcviku v sedmé třídě

Jako malá holka jsem vyrůstala v jihomoravské nížině a jediný kopec, který jsem do té doby (do okamžiku lyžařského výcviku v sedmé třídě) viděla, byl pokaždé vinohrad.. Nedaleko od nás bylo místo s nejvyšší průměrnou teplotou v republice (to byla jediná věc, kterou jsme si ze zeměpisu pamatovali všichni naprosto přesně, protože z tohoto „nejteplejšího bodu“ – Strážnice – pocházeli dva naši učitelé, kteří byli velcí kamarádi a hráli spolu ve stejné kapele, na stejných zábavách)...

21.1.2012 v 19:10 | Karma článku: 24.73 | Přečteno: 1753 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Máte to se slevou, tak si nestěžujte a jezte!

Tak to bylo tak: Někdy na začátku dubna jsem zjistila, že mi letos vychází narozeniny na Velikonoční pondělí. Krátce na to začalo být krásné počasí a my jsme s Mužem usoudili, že by bylo fajn jet někam na výlet. Přišlo mi tedy jako skvělý nápad nechat Muže napadnout, že když ten výlet celý zaplatí, pojmu to jako narozeninový dárek a nebudu už nic víc žádat. Poprosil mě jenom, jestli bych mohla zařídit veškerou logistiku, s čímž jsem neměla problém, jelikož to je výhodné pro obě strany. Lokalitou č. 1 se stal bez váhání Český Krumlov, ještě jsme tam spolu nebyli.

1.5.2011 v 16:00 | Karma článku: 27.56 | Přečteno: 2882 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Fotoblog: Moje první noc s Nikem

Konečně se ta moje ekologie začala nějak vyplácet. Tento měsíc nám vrátili peníze za vodu, za plyn i za elektriku. Naše zastavování kohoutku při čištění zubů a omezení sexuálních aktivit v zimních měsících v důsledku nízké pokojové teploty, se s jarním vyúčtováním proměnilo v deset tisíc, jež jsem s radostí okamžitě proměnila v digitální zrcadlovku, kterou jsem si už tak dlouho přála.

16.4.2011 v 21:10 | Karma článku: 18.07 | Přečteno: 2029 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Kuře ve Státní opeře

Na opeře jsem byla poprvé v životě před dvěma lety, a od té doby hned ještě dvakrát. Podobně jsem to měla kdysi dávno se sexem – celý život nic a najednou se s tím roztrhne pytel (akorát že u toho sexu se ten pytel roztrhl trochu víc – a né jen jeden :))

26.3.2011 v 9:49 | Karma článku: 18.01 | Přečteno: 1550 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Biologické hodiny tikat neslyším. Mám si snad nastavit budík?

Už patnáct let (tedy zhruba od šestnácti) si v duchu říkám, že děti určitě chci jednou mít, ale až tak za deset let. Celých těch patnáct let spoléhám na to, že jednou mi v tom mozku něco přeskočí, a já strašně zatoužím skoncovat se svým dosavadním životem, který se rozhodnu obětovat svým potomkům, a budu z toho mít děsnou radost, jako každá normální ženská. Zkrátka sázím na to, že mám někde zakódovaný nějaký vrozený vzorec, který se ve správný čas automaticky načte, a začne mi nalévat do mozku mateřské pudy a do prsou mateřské mlíko. No a ono furt nic..

19.12.2010 v 19:20 | Karma článku: 39.40 | Přečteno: 11954 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Jste padesátý v pořadí, čekejte prosím..

800 123 456 Jednička pro češtinu, trojka pro ostatní dotazy, nula pro přepojení na operátora, a teď už jen čekat..O2 automat: „Za okamžik budete přepojeni na operátora“.Já v duchu: „No to bych chtěla vidět.. Sem s ním..“Za okamžik: „Dobrý den, jak vám mohu pomoci?“ Ozývá se příjemný ženský hlas..Já nahlas: „Dobrý den! No já zírám, jak jsem se na vás rychle dostala! Byla jsem připravená na nejhorší, uvařila si kávu, rozbalila si tabulku čokolády – to je prý dobré na nervy – pohodlně se usadila a vzala si noviny, že si je přečtu.. To jste mě tedy mile překvapili!“Paní O2: „No vidíte, tak to je dobře, ne?“Já na to: „No to je skvělé!“Paní O2: „Tak jak vám mohu pomoci?“

28.8.2010 v 9:09 | Karma článku: 40.56 | Přečteno: 11408 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Trapas v muzeu

Nedávno u nás byla na návštěvě jedna lehce potrhlá (v dobrém slova smyslu) kamarádka-Američanka, která žila dlouhou dobu v Praze, ale teď je nějakou dobu zase zpátky v Texasu. Do Prahy přijela ze dvou důvodů: jednak proto, že chtěla zase vidět nejkrásnější město na světě (její slova) a přátele, které v něm má, a kteří jí v Dallasu chybí, a druhak proto, že se rozhodla, že si tu nechá zmrazit vajíčko. Slyšíte dobře – kamarádce je lehce přes 40 (vypadá ovšem na 25, pánové!), a protože ještě nemá dítě, a protože ho jednou chce mít, ale nebude na to mít vajíčko, tak si to svoje vajíčko nechá zmrazit, aby ho mohla v budoucnu použít, až najde někoho, kvůli komu si nechá to vajíčko zase rozmrazit a následně oplodnit. Nebo aspoň tak nějak tomu rozumím. Kamarádka – říkejme jí třeba Barbara – nám celou filosofii a techno-logický (?) proces zmrazování vajíček vylíčila celkem podrobně, ale já jsem z toho, popravdě řečeno, byla trochu jelen.

11.5.2010 v 20:51 | Karma článku: 26.99 | Přečteno: 2847 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Letos se teda napálit nenechám!

...říkala jsem si až doteď... Sama sice aprílovým žertíkům neholduju (dávám totiž přednost kanadským žertíkům v průběhu celého roku), nicméně, v mém okolí se každý rok najde pár zakrslých puberťáků, kteří si aprílovou příležitost nechtějí nechat ujít, a protože jsem člověk neskutečně důvěřivý, a právě proto, že na výročí, svátky, významné dny ap. sama moc nehraju a tato data mi unikají, často svým kolegům, přátelům a členům rodiny naletím.

1.4.2010 v 16:16 | Karma článku: 28.92 | Přečteno: 9476 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Táhne mi na jednatřicet a je to paráda!

Když jsem před dvěma lety oslavovala 29. narozeniny, neměla jsem zrovna radost ze života. V té době jsem na sobě už skoro rok zoufale pozorovala, jak se dobrovolně nechávám deformovat vztahem s někým, o kom moc dobře vím, že tenhle týpek můj manžel nikdy nebude, a otec mých dětí už vůbec ne! (feministicky řečeno - jeho genetická výbava byla mizerná).

26.3.2010 v 16:06 | Karma článku: 26.88 | Přečteno: 3065 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Nemám dvacet kabelek, nečtu dámské časopisy. Jsem snad chlap?

Za poslední týden jsem byla nějak podezřele často donucena zamyslet se nad otázkou, jestli je se mnou všechno v pořádku. Začalo to tím, když se jedna kamarádka na Facebooku zeptala ostatních, kolik kabelek se pro ženu považuje za přijatelné množství. Začaly se hrnout odpovědi, typu: není žádný limit, je třeba tolik kabelek, kolik máte párů bot, jedna odpověď byla naprosto specifická – přibližně 12 kabelek každé čtyři roky. Taky jsem se dozvěděla, že kabelku bysme neměly mít větší než zadek (u mě žádný problém). Můj komentář, že mám dvoje boty a dvě kabelky, se setkal se záplavou nechápajících, ba přímo šokujících reakcí, které zasahovaly až na okraj ochoty poskytnutí dobročinného daru v podobě nějaké kabelky nebo aspoň psaníčka. Nikoho ani nenapadlo, že by mi tento stav mohl klidně vyhovovat, a že netrpím žádným pocitem nedostatku. Zamyslela jsem se nad sebou poprvé.

14.3.2010 v 16:04 | Karma článku: 32.50 | Přečteno: 3777 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Pruda v Brně

Shlédla jsem včera film Nájemník od Romana Polanskiho. Je to o muži, jenž se přistěhuje do bytu po ženě, která spáchala sebevraždu skokem z okna tohoto bytu. Postupem času Polanski v hlavní roli zjišťuje, že ji k osudnému skoku dohnali ostatní nájemníci, kteří začnou svými neoprávněnými požadavky a neopodstatněnými nařčeními tyranizovat i jeho. Pomalu ale jistě ho tak přivádějí k šílenství, které ho žene ke stejnému osudu, který potkal jeho předchůdkyni.

22.2.2010 v 18:27 | Karma článku: 26.28 | Přečteno: 3018 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Být "single" není nic pro mě

Pohledem do minulosti jsem došla k závěru, že život „single“ není nic pro mě. Párkrát jsem to zkoušela (vydrželo mi to pokaždé asi tak tři měsíce), ale zjistila jsem, že je to pro mě životu nebezpečné.

16.1.2010 v 18:30 | Karma článku: 43.58 | Přečteno: 18543 | Diskuse

Zuzana Blanářová

Můj život s inglišmenem

Vždycky jsem si říkávala, že bych nemohla chodit s cizincem. Asi proto, že jsem věřila takovým těm blábolům jako „jazyková bariéra“ a „není to ono, když nemáte společné tradice a dojmy z dětství“ (jako třeba vzpomínky na Bajo žvýkačky a tak), zkrátka že je pro dobrý vztah důležité mít podobné takové to sociální pozadí, tradice a tak. Život tomu tak nějak chtěl, že už teď chodím s druhým Angličanem. Ten první byl pitomec (ne proto, že byl Angličan, měl to prostě vrozené), ale poté, co jsem upgradovala na lepší model, si nemůžu stěžovat, mám totiž toho nejlepšího chlapa na světě, a postupem času jsem si začala užívat výhod, které naše mezinárodní soužití má.

10.1.2010 v 0:12 | Karma článku: 25.95 | Přečteno: 4113 | Diskuse
Počet článků 69 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4056
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.