Diskuse

Válka s mloky aneb Není Vladimír Franz mlok?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkně jsi to napsala, ďouče! A protože u voleb už jsem byl, zbývá mi ještě zajít na VsM. Holt zas budu muset oprášit smoking...

;o)

2 3
možnosti

J32a50r39a 43R10a77n29k

11. 1. 2013 19:11

R^, skoda, ze neuvidim.

0 1
možnosti
Foto

Představení jsem neviděl, ale napadla mě tatáž otázka, při pohledu na bilboard v Argentinské ulici. Myslím, že je.

0 3
možnosti
Foto

Tak to představení bych ráda viděla, díky za tip.:-)

Jinak Franze bych k mlokovi nepřirovnávala, tedy v tom vnitřním slova smyslu ;-)

3 0
možnosti

musim rict, ze prvni pule - zklamani.. po napinave predehre prisly lacine forky typu muzikal (to bych jeste prezil) a  vlozka s parodii na reklamu (to uz bylo na me fakt moc).. ja nevim.. tenhle humor frcel v 90tejch, ne?

muj dojem napravila druha pule - orchestralni pasaze, ktere byly nosnou casti hlavne druhe pule, ve me konecne zanechaly to, na co jsem prisel, teda na Franzovo hudbu...

ps1 - poslednich 8 taktu je vykradenej B.Martinu :)

ps2 - volim Karla ;)

2 2
možnosti