Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

přispivatel

16. 6. 2012 22:12
...

Chudáci studenti, kvůli takové kravině jako je sloh mít nervy v háji a neudělat maturitu a třeba celý život nemít ani dodělanou střední školu? To jako opravdu je potřeba takováto nesmyslná buzerace? Kvůli bandě zamindrákovaných učitelů, kteří se třepou aspoň na tu odměnu za opravu písemek, čímž si zpestří bídný příjem. Tak je vidět, že kvalita maturit a maturantů se ZLEPŠUJE.

0 0
možnosti

fitzie

16. 6. 2012 20:06
vzhledem k tomu, že ze stránek slečny

onen sloh zmizel je možná jistá mystifikace...

2 0
možnosti

INDRJA

16. 6. 2012 18:05
Podruhé :-)

Milá slečno, i já jsem byla hodnotitelem. Nejsem ani dyslektik, ani analfabet, ze slohů jsem také měla vždy jedničku, svým studentům občas odpustím, občas přitnu - přijde na to. Ale co vím - hodnocení pod práci NENAPSAL  a ani NEMOHL NAPSAT hodnotitel. Hodnocení se psalo pouze k pracem, jež nevyhověly (jedno, zda dostaly nulu, či 9 bodů), ono hodnocení se navíc psalo do příslušného okénka, nikoliv pod práci.

Netuším, kdo je autorem inkriminovaného hodnocení, zda mělo hodnotitele zdiskreditovat, nebo ho napsal někdo "výše" postavený - trenér, metodik, ten, kdo měl práci přehodnotit.

V poslední době si všímám, jak médie doslova lžou - už jim nestačí polopravdy a pravdy vytržené z kontextu, ale jsou to LŽI. Já sama jsem byla obviněna v MF Dnes panem Chuchmou, a v odpovědi, již jsem mu nasala a již mi otiskli, "někdo" to nejdůležitější vynechal.

PŘESTÁVÁM VĚŘIT TISKU!!!!!

2 0
možnosti

16. 6. 2012 21:30
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

INDRJA

16. 6. 2012 17:56
Milá slečno,

0 0
možnosti

MAVIS66

16. 6. 2012 17:26
Prosim

dejte hlas do diskuse pro pokracovani clanku Poznani sebe sama od Jaroslava Kuthana, dekuji.

P.S: mrknete do diskuse, tam se dovite vse ;-)

0 0
možnosti

VŠ lektorka

11. 6. 2012 22:37
Hodnocení slohů z češtiny je průšvih

a jen v mém okolí znám několik případů, kdy student dostal za - řekněme průměrný sloh - nula (!) bodů. Přečtěte si diskuze na eduin.cz. To mi vlasy vstávaly hrůzou na hlavě, jaké zoufalství studentů, rodičů a učitelů na mě dýchlo z těch stránek.

2 0
možnosti

laura jones

11. 6. 2012 22:44
Re: Hodnocení slohů z češtiny je průšvih

souhlasím! A navíc zbabělý průšvih, nikdo z hodnotitelů se nepodepsal! Opravdu, na hodnocení není žádné razítko, žádný podpis - vypadá to jako anonymní bezcenný cár papíru. Chtěla bych být optimista, ale: neumím si představit, že Cermat znovu (po matematice letos) uzná svou chybu. Je mi líto mladých lidí, kteří v 19 letech vidí, že nemá cenu studovat.

2 0
možnosti

M.L.

11. 6. 2012 17:59
Hodnotitel chyboval, spíš než imbecil je jen omylný člověk.

Opakuje se tu, že učitel profesionál takovouto chybu nesmí udělat. Copak jiní ve svých profesích čas od času také hrubě nechybují? Šofér po miliónu kilometrů bez nehody přehlédne stopku, v nemocnici zamění novorozence, špičkový lékař přes několikerou kontrolu odoperuje nesprávnou ledvinu, dispečeři nesprávně navedou letadlo, soudce odsoudí nevinného...

Ano, tyto chyby by se neměly stávat, ale občas se stávají. Jsou snad ti, kteří se jich dopustili imbecilové? Tohle tvrdí většinou ti, jejichž práce je natolik bezvýznamná, že i případné chyby nemají zvláštní význam a jejich důsledky jsou zanedbatelné. Zveličováním chyb jiných si hýčkají své ego.

0 0
možnosti

jan_bivoj

11. 6. 2012 18:31
Re: Hodnotitel chyboval, spíš než imbecil je jen omylný člověk.

Souhlasím. Pokud sama studentka uznává, že ta práce neměla projít, tak je zjevně hodnocení správné a ty chyby jsou bezvýznamné.

Problém je, pokud neexistují resp. nefungují kontrolní mechanismy.

Hodnocení takto důležitých písemek by IMHO mělo probíhat tak, že to budou hodnotit dva na sobě nezávislí hodnotitelé na druhých koncích republiky. Když se shodnou, výsledek platí. Když se neshodnou, nastane nějaký revizní proces.

Jenomže takhle lze hodnotit diktát. Ale slohovou práci, kde je to hodnocení nevyhnutelně subjektivní a neexaktní?

Takže osobně nevím, jak tento problém vyřešit. V matematice ano: pro každý příklad stanovím korektní výsledek a řekněme 5 položek, které musí být v postupu. A pak už je to jen o odškrtávání.

0 0
možnosti

jan_bivoj

11. 6. 2012 17:07
Na druhou stranu

Chyba v psaní a počtech nečiní právní úkon neplatným, pokud je jeho smysl nepochybný.

Tady je zcela nepochybný. Pokud někdo hodnotí desítky či stovky prací, je opravdu tak překvapivé, že nějaké chyby udělá?

2 0
možnosti

hňup

11. 6. 2012 17:35
Re: Na druhou stranu

vážně ?  pokud napíšu, že dluh je 10 000 kč, je to platné. i když se jedná o dluh 10 kč ,  v obou případech je smysl nepochybný, existuje dluh....a k těm chybám,  není překvalivé, že chyby udělá.  je překvapivé, že je neodstraní. a trestuhodné.

2 0
možnosti

jan_bivoj

11. 6. 2012 17:02
Nesprávně položená otázka

Správně položená otázka je, proč se má maturovat z českého jazyka, navíc ve formě slohové práce, což obojí IMHO objektivní hodnocení vylučuje.

1 0
možnosti

15. 6. 2012 10:21
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Bruk600

11. 6. 2012 16:51
Odborníci?

Já bych si to dokonce dovolil zevšeobecnit. Mám v poslední době pocit, že většina tvz.  "odborníků" jsou diletanti. Jako příklad bych předhodil naše ekonomické specialisty z ministerstva financí a pak "chudák" Kalousek ty hlouposti prosazuje. Oni na většině ministrstev sedí jen samí "odborníci". Další v řadě jsou soudní znalci, různí psychologové a psychoanalitici jsou spíše vymývači mozků.

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.