Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Peyrac

23. 1. 2012 10:37
Upřímnou soustrast - dnes už jezdíte lyžovat do Alp ?

Se špatným vybavením se opravdu těžko naučíte lyžovat a nezažijete lyžařskou euforii při jízdě v panenském sněhu. Jako humoristický pokus slušné.;-)

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

24. 1. 2012 14:14
Re: Upřímnou soustrast - dnes už jezdíte lyžovat do Alp ?

Díky. Později jsem se náhodou lyžovat naučila. A to celkem rychle :) Pak jsem ale utrpěla zranění a nadobro na to zanevřela. To je ale na jiný (neméně humoristický) příběh :)

0 0
možnosti
KS

Harry_sportsman

23. 1. 2012 8:24
Napsané hezky a vtipně, ale

tvrzení, že jste do 7. třídy znala sníh pouze z ruských filmů, je evidentní nesmysl (přestože jste z jižní Moravy). ;-)

1 0
možnosti
ZB

zuzana_no_1

23. 1. 2012 8:48
Re: Napsané hezky a vtipně, ale

Ok, přiznávám, že jsem nějaký sníh do té doby viděla. Ale moc ho fakt nebylo - tam u nás ho napadlo vždycky max. dva centimetry a do večera byl pryč :)

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

22. 1. 2012 19:29
Moc pěkné...

Já jsme v 7. na lyžáku ani nebyl, protože mě otec iniciativně přihlásil na nějaký neškolní lyžák o zimních prázdninách v 5. třídě. Skončilo to tak, že první den, první (rozřazovací) sjezd jsem spadl tak šikovně, že jsem si komplikovaně zlámal nohu (holení kosti na 3 kousky) a měl 3 měsíce velkou nechodící sádru. Ve škole usoudili, že to je dostatečná omluva :-). Na střední už neváím - buď nebyl nebo jsem ho taky vypustil. A pak jsme byl na VŠ, kde jsem kupodivu byl v pohodě, celkem to jezdilo a vůbec mi to nepřišlo jako nějaká hrůza :-).

0 0
možnosti
MM

captain cook

23. 1. 2012 2:29
Re: Moc pěkné...

zazil jsem celkem 5 lyzaku  - v 7, 8, 9, 10 a VS a miloval jsem kazdy z nich.

Povinne byly z nich jen ty v 8., 10. a na VS. Protoze ale telocvikari meli misto v 8. a 10. diky lekarskym omluvenkam nekterych mene odvaznych nebo ve vaticce rodici obalenych studentu, nabidli je sportovne zalozenym sedmakum a devatakum. Prima jsme si to uzili namisto tech ve vaticce zabalenych baliku, kteri zustali doma!R^

0 0
možnosti
L

laskonkax

22. 1. 2012 9:18
píšete o mém lyžáku !

až neuvěřitelné, a pomohla mi stejná indispozice;-D A otáčky v mém případě se dařily jen doleva, brzdící styl také stejný ;-D

1 0
možnosti

Dispute

22. 1. 2012 2:34
Je to jak besídka zvláštní školy od Šimka a Grossmana :-)

Když někdo nechce lyžovat, ať na hory nejezdí - rodiče to stálo penízeRv na ulejvání v posteli ?8-o

2 0
možnosti
MM

captain cook

22. 1. 2012 6:13
Re: Je to jak besídka zvláštní školy od Šimka a Grossmana :-)

lyzarsky vycvik byval povinnou soucasti telesne vychovy. Je mnohem lepsi pro kazde dite at jede, aspon to zkusi a uzije si nejakou srandu v kolektivu, nez aby zustalo doma a stravilo cely cas u pocitace.

1 0
možnosti

dva mraky

21. 1. 2012 22:28
hezky

Dost me to pripomenulo moje vlastni pusobeni na lyzaku, ale ja jsem mel handicap, ze by mi nevzali tu menstruaci. Az po mnoha letech jsem si najal opravidckeho instruktora. A zjistil, ze neschopny jsem nebyl ja, ale ti telocvikari... takovych zbytecnych drzkopadu

1 0
možnosti
ŠA

s.m.

21. 1. 2012 21:45
:-)

hezkéR^ I když já jsem byla v té první skupině, bo jsem od malička jezdila (Krušné Hory byly za humny;-)).

Ale fajn se to četlo:-)

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

22. 1. 2012 13:09
Re: :-)

Díky! (ke Krušným horám mám taky vztah, bo jsem se tam - ač to tak z článku nevypadá - narodila... tak trochu omylem :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.