Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

Kahlan Amnell

18. 1. 2012 10:31
Asi se pohybuji v divné společnosti

tady nikdo nemá viditelnou kérku (na zadky se kolegyním a kolegům nedívám :-)), tak snad to nebude tak vážné s těmi potetovanými ženami. Některé kérky mohou vypadat suprově, ale chtěla bych je vidět s odstupem času. K čemu je ozdoba, která časem začne hyzdit? Méně se mi líbí piercing (hlavně v puse), ale ten se dá sundat.

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

18. 1. 2012 20:24
Re: Asi se pohybuji v divné společnosti

A můžu se zeptat, kde bydlíte? Nebo aspoň v jak velkém městě? Předpokládám, že nemluvíme o Praze...

0 0
možnosti
ŠP

balahibo

18. 1. 2012 9:39
Trefně napsané!

R^

1 0
možnosti
D

Dr.R.

18. 1. 2012 9:36
Naprostý souhlas, Zuzi!!!

Tedy s tím drobným rozdílem, že jsem po tetování nikdy netoužil. Tetování na ženském těle považuji za prznění přirozené krásy a v některých případech i krásy přirození. Stejně tak to mám s piercingem a dalšími "ozdobami". Příměr AH s graffiti (musel jsem se podívat do Google, jak se to správně píše, neb i k tomu mám vysoce negativní vztah) je naprosto trefný. Tímto vás zdravím oba. Hezký den, kočko! Tak pravil Zarathustra ;-)

3 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

18. 1. 2012 20:12
Re: Naprostý souhlas, Zuzi!!!

Rudo, já jsem se taky musela podívat do googlu :)

0 0
možnosti

abrakus

18. 1. 2012 9:35
Nelíbí ...

... tak :-)

0 0
možnosti
B

bruselátor

18. 1. 2012 9:35
nelíbí,

je to znak kriminálníků a různých pochybných existencí

0 0
možnosti
Ž

žardy

18. 1. 2012 9:34
Dříve :

výsada živlů a galérky... Dnes už v pokročilém odženšťování, si dotyčnou bez tohoto a cigarety nelze představit.

1 0
možnosti
L

lesicatko

18. 1. 2012 9:20
Nepáči sa mi to

0 0
možnosti
G

Gašpo_3

18. 1. 2012 9:19
Je to určite vec osobného vkusu

Ak to niekomu robí dobre, alebo mu to zdvihne sebavedomie, nech sa kéruje a skrášľuje všetkým možný železom napichaným na všetkymožné miesta. Je to ostatne jeho vec.;-)

Ja osobne k tomu kladný vzťah nemám, keď vidím piercing, prvé čo ma napadne je, aké omrzliny to može narobiť, prípadne ako to "zafunguje" v prípade komplikovanejšieho pádu.;-D

A kérky u ženských? Je to zvláštne, ale keď vidím napríklad na fotke vyzlečenú ženu s tetovaním, može byť nieviemako "pekne stavaná", posobí to na mňa odpudivo. Mám pocit, že nie je nahá, ale nevkusne oblečená. Naviac si predstavím ako to asi bude vyzerať za dvadsať rokov. Ale je to len moj subjektívny pocit, nepochybujem že na niekoho to može mať účinok presne opačný.

4 0
možnosti
AAP

AndreaAnna

18. 1. 2012 9:14
Líbí

a uvažuji o další ;-)

3 0
možnosti
ZK

SID09

18. 1. 2012 9:44
Re: Líbí

No vám se to možná líbí a ten váš nemá jenom odvahu vám říct, jak se mu to hnusí !!;-D

2 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

18. 1. 2012 9:11
Mně se to nelíbí,

ale každému, co jeho jest.

Ale když už něco, tak ten Pegas z posledního obrázku (ten, co má chlápek na zádech, ne na papíru), tak ten je teda fakt frikulínskej, toho klidně!;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.