Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Boridoj

11. 1. 2012 11:39
Paní Zuzanko, máte recht.

Ženské má být plná kuchyň, plná náruč a plná postel. Jinak to není ženská, ale hajtra.

0 0
možnosti
L

lomihnát.

11. 1. 2012 12:00
Re: Paní Zuzanko, máte recht.

R^;-D

0 0
možnosti
LM

Aaron71

11. 1. 2012 11:30
Konečně slovo do pranice

Takhle má psát o ženách žena. Ani jedno mé oko nezůstalo suché:-)R^

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

11. 1. 2012 17:19
Re: Konečně slovo do pranice

Mám vždycky radost, když někdo kolem zvlhne :)

Dík!

0 0
možnosti
K

kram.bigbloger.lidovky.cz

11. 1. 2012 11:20
.

Jak zenska vypada, jak kdyz prave prijela z Dachau, tak to opravdu neni nic pekneho. Je lepsi, kdyz ma ceske tvary. I kdyz aby zas rozmery pripominala slona ze Zoo, tak to uz je taky blbe. :-)

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

11. 1. 2012 17:20
Re: .

No jo, holt zlatá střední cesta zase vede :)

0 0
možnosti
TH

Gmurr

11. 1. 2012 11:18
souhlas jako hrom

hlavne zdravice vasemu manzelovi!!!

Propomela jste mi jeden inteligentni vyrok nejake herecky. Pri pohledu na MM, prave te jake to na fotce neuveritelne slusi, prohlasila, ze kdyby mela takovou postavu , tak skoci rovnou pod vlak.

Ja se jen ptam, jak je tohle mozne, ze maji zeny v hlave takove nazory. Pravdepodobne ta 15ti leta kostra asi taky. Anorexie je na postupu, bohuzel smrtelna nemoc.

0 0
možnosti
SL

suzzie

11. 1. 2012 13:01
Re: souhlas jako hrom

ta,která prohlásila Vámi zmiňovaný výrok,byla Liz Hurley a podle mého názoru,MM nesahá ani po kotníky,pokud je o přitažlivost ;-)

0 0
možnosti
FV

Fidozasne

11. 1. 2012 10:57
vy asi budete

0 0
možnosti
FV

Fidozasne

11. 1. 2012 10:57
Re: vy asi budete

docela fajn ženskáR^

0 0
možnosti
OU

11. 1. 2012 10:54
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

11. 1. 2012 17:33
Re: :-)

V

0 0
možnosti
M

MikiInSpain

11. 1. 2012 10:45
velikosti

Ja tem velikostem nerozumim, moje pritelkyne ma mezi 36 a 38 (jak kde) a je (alespon v mych ocich) stihla a meri asi 160cm. Bezne pouziva velikosti XS a S, tak nechapu, jak muzete mit s 36 velikost L..:( Nektere veci opravdu nepochopim..:-/

0 0
možnosti
ZH

Zuzu.mizu

11. 1. 2012 11:06
Re: velikosti

S kamarádkou jsme byly kupovat kalhoty na mě, velikost 40, což odpovídá M velikosti. Do kalhot jsem se nenarvala, sedla mi až velikost XL, která odpovídá 48. Kamarádka, která má 36, je celkově útlejší (úzké boky) ty samé kalhoty oblékla, byly jí v pase volnější ale jinak seděly. Není to první zkušenost. Vždycky když něco zkouším tak pro sichr beru ještě i jeden model o velikost větší protože někdy aby se v tom prase vyznalo. Jistěže existují tabulky velikostí ale mám takový pocit, že někteří výrobci to louskají od voka jak jim to přijde.

0 0
možnosti
ZH

Zuzu.mizu

11. 1. 2012 10:41
Ó můj bože,

jak já jsem alergická na označení baculky! Takhle jsem nutně potřebovala halenku a jelikož mám velké prsa tak mi velikost 38 - 40 přes prsa nestačí a musím lovit v XL vodách.  Brouzdáním na netu jsem se dozvěděla, že baculky jsou i ženy takových rozměrů na které normální číslování nestačí a takový Rubens nebo Rembrandt při pohledu na ně zlámou štětce a řeknou si, že čeho je moc toho je příliš. Baculatou ženu bych si představovala s nějakým tím kilem navíc, příhodně uloženým v těch správnych partiích, ne beztvarou hromadu sulcu.

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

11. 1. 2012 17:43
Re: Ó můj bože,

Naprosto s váma souhlasím - moje teorie je, že důvod, proč návrháři prosazují beztvaré, rovné prkna, je ten, že se jim nechce šít na ženy, které mají nějaké tvary.

Já zase tak velká prsa nemám, ale nějaká přece a to je u oblečení problém. Dřív - třeba v 60. letech bylo všechno oblečení tak krásně vypasované - když si na sebe obleču něco "vintage", vždycky mi to sedne. V "normálních" obchodech by ale člověk pohledal - pokaždé to někde nesedí - všechno je to na ploché postavy - bez prsou, bez pasu, bez břicha. Se střihama se dneska nikdo neštve - moc práce asi :)

0 0
možnosti
Í

í-mejlka

11. 1. 2012 10:28
Co mě tak napadlo při pohledu na tu fotografii

Zpověď anorektičky na smrtelné posteli:

„Ano – vypadaly mi nějaké vlasy a taky zuby; ano – moje orgány jsou částečně zničené a nefunkční; ano – umírám ve dvaceti osmi letech – ale s BMI 15,1 umírám štíhlá -  a proto krásná a milovaná!“

A šťastna – blaženě vydechla naposled.

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

11. 1. 2012 17:43
Re: Co mě tak napadlo při pohledu na tu fotografii

Smutné.. :(

0 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

11. 1. 2012 10:25
modelku bych pár měsíců potahal po lokálech

a pívečko by ji zpravilo.....akorát bych přes ní musel první měsíc hodit deku, haby se mi spolustolovníci moc nesmáli.;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.