Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

25. 10. 2011 12:40
co taky cekat od Telecomu :-)

Ale co jsem tak ruzne vyslechl, tak tihle velci operatori jsou stejni. Ja mel nejaky technicky problem s Oskarem. Uz nevim co, ale neco, co melo chodit nechodilo nebo nejak divne... Volal jsem tam asi 5x, pokazde se tvarili, ze v systemu to maji zavedene dobre... a ze to poslou technikum.. a nic. Ale alespon mi neuctovali ten hovor (s tim tarifem, kde byla sleva za vyuzivani internetu bych to jinak platil). Za to, kdyz ptacka lapaji... to jsou snazivy. Klasika.

A co, ze mate jeste pevnou? Ja myslel, ze to moc lidi uz nepouziva - bud mobil anebo skype :-).

Koukam, nova fotka :-). Dobry.

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

25. 10. 2011 14:13
Re: co taky cekat od Telecomu :-)

Já používám všechno, co mi přijde pod ruku :) Jsem ráda, že se ti fotka líbí, Zipe :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.