Diskuse

U O2 si s ochranou osobních údajů hlavu nelámou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

SYETEY-KOTZOUR

1. 11. 2011 22:59
jooo telefouní smečka

to je věc;-D U kyslíků už nikdy nic.....mám s nima hned dvě tristní zkušenosti.......ke třetí už nedošlo. Teď jsem u růžových ďáblů....asi taky žádná výhra, ale aspoň mi neposílají faktury za neodebrané služby;-DR^

0 0
možnosti
IK

iwwi

1. 11. 2011 8:16
máte pravdu, nelámou

a což teprve, když Vám pošlou poštou smlouvu a na obálce je velmi tučně zvýrazněno Vaše rodné číslo...takže tu máme jméno, adresu a rč...s tím se dá dělat věcí ;)

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

10. 11. 2011 17:06
Re: máte pravdu, nelámou

Je trochu rozdíl poslat to domů v zalepené obálce a zveřejnit to ve Zlatých stránkách na internetu.

0 0
možnosti
OU

25. 10. 2011 16:47
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
NN

akazu

25. 10. 2011 14:49
Příště řekněte, že chcete slevu z tarifu po dobu X měsíců

za to, že to tak zvorali. Mám to ověřené jinde a oni si příště dají pozor.

0 0
možnosti
VBS

vikýř

25. 10. 2011 14:14
nejen O2

Půjčil jsem sobě pár peněz u ČS. Vše splatil na korunu a v termínech přesně. Vydělali na úroku a dalších platbách "jenom 6500 Kč za 18 měsíců". myslíte si, že poslali alespoň poděkování a třeba "počítačový" dopis, že kdybych zase jednou potřeboval, takrádi poslouží? Ani náhodou. Napsal jsem ČS ombudsmanovi. dal mi pravdu, prý zařídí nápravu. Ptám se, za co jsou tak bohatě placeni "manažeři" ČS, že jim takovou trivialitu musí napovídat zákazník?

0 0
možnosti
JH

movement

25. 10. 2011 14:56
Re: nejen O2

Rozumím tomu správně, že jste psal ombudsmanovi ČS se stížností, že Vám Česká spořitelna nepoděkovala za to, že Vám mohla půjčit peníze? Člověče Váš volný čas bych chtěl mít. Pokud každý zákazník píše podobné vzkazy na příslušná místa, nedivím se, že instituce nemají dostatek prostředků pro řešení skutečných problémů v rozumných termínech...

0 0
možnosti
JW

ripe219

25. 10. 2011 12:54
TO2

Obdivuju že jste to s O2 tak dlouze řešila. Nechal bych si na prodejně sdělit jméno pracovníka, zapsal bych si den, místo a jméno a celé bych to hezky vč. kopie smlouvy poslal na ÚOOU, v kopii na ČTÚ  a hezky bych si počkal na vyjádření.

Možná by jste se divila jak je TO2 rychlá když jim problém který s klientem neřešili ohlásí příslušný úřad v rámci svého šetření, to je pak rychlost jak průjem.

2 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

25. 10. 2011 13:43
Re: TO2

Já v takových případech automaticky pohrozím stížností na ÚOOÚ. A neodejdu, dokud se nedozvím, dokdy bude chyba napravena a příp. jakou dostanu satisfakci. Nemůže-li věc vyřídit (popř. sdělit mi lhůtu nápravy) pracovník, s nímž jednám, žádám, aby mi zavolal nadřízeného, který je k tomu kompetentní. Nelze? Potom stížnost na ÚOOÚ, vyberte si.

1 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

25. 10. 2011 12:40
co taky cekat od Telecomu :-)

Ale co jsem tak ruzne vyslechl, tak tihle velci operatori jsou stejni. Ja mel nejaky technicky problem s Oskarem. Uz nevim co, ale neco, co melo chodit nechodilo nebo nejak divne... Volal jsem tam asi 5x, pokazde se tvarili, ze v systemu to maji zavedene dobre... a ze to poslou technikum.. a nic. Ale alespon mi neuctovali ten hovor (s tim tarifem, kde byla sleva za vyuzivani internetu bych to jinak platil). Za to, kdyz ptacka lapaji... to jsou snazivy. Klasika.

A co, ze mate jeste pevnou? Ja myslel, ze to moc lidi uz nepouziva - bud mobil anebo skype :-).

Koukam, nova fotka :-). Dobry.

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

25. 10. 2011 14:13
Re: co taky cekat od Telecomu :-)

Já používám všechno, co mi přijde pod ruku :) Jsem ráda, že se ti fotka líbí, Zipe :)

0 0
možnosti
AN

TondaN

25. 10. 2011 12:39
tak to

zase nebylo nutný. chlípný důchodce už nemá žádnou radost!;-D;-D

1 0
možnosti
H

Highdriver

25. 10. 2011 11:56
Mám podobnou zkušenost - pro změnu Mediatel

Nejprve bylo ve Zlatých stránkách uvedeno špatné tel. číslo na jednu z poboček firmy. Oznámili jsme, v dalším vydání to bylo ok, ale pro změnu přibylo další číslo, které ovšem vedlo do nějakého soukromého bytu. Oznámilo se, v dalším vydání žádná změna. Nešťastník ze soukromého bytu nám během času několikrát volal, že nás u něj pořád někdo shání, už je z toho na nervy... atd. Vysvětlili jsme mu, pochopil, obrátil se také na Mediatel. Když se mi dostaly do ruky Zlaté stránky 2011/2012, a našel jsem si v nich tel. kontakty na naši firmu, číslo do soukromého bytu tam bylo stále. Pak že v ČR nemá klesat počet pevných linek a stoupat počet psychicky labilních osob :)

0 0
možnosti
MP

Martin V2

25. 10. 2011 12:00
Re: Mám podobnou zkušenost - pro změnu Mediatel

Nikomu to neříkejte, ale on Žluté stránky vydává Mediatel.;-)

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

25. 10. 2011 9:57
S prominutím,

vy jste ještě u O2? Ještě jste nezrušila pevnou? 8-o

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

25. 10. 2011 9:58
Re: S prominutím,

Já vím, já vím :) Když v té naší čtvrti je to trochu problematické s internetem...

0 0
možnosti