Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

12. 7. 2011 13:38
jsem nekuřák,

ale naprostý souhlas. Taky mě štve ta nenávistná kampaň proti kuřákům.- A spousta lidí si neuvědomuje, že je to omezování svobod a přiště může přijít na řadu libovolná jiná skupina.

2 0
možnosti
K

Krasavicee

12. 7. 2011 13:48
Re: jsem nekuřák,

souhlas, ale když požádám kuřáka, aby v mé blízkosti nekouřil, že jsem alergik, o čí svobodu v tom případě jde? Moji nebo jeho?

0 0
možnosti
S

Silia

12. 7. 2011 14:59
Re: jsem nekuřák,

záleží, na jakém místě se zrovna nacházíte. Jestli u něj doma, pak je jeho slušnost vůči Vám, coby hostu, kouřit přestat a vyvětrat; jestli u Vás doma - to je snad jasné. A jestli někde venku; pak je na okolnostech, zda Vám něco brání jít o dva kroky dál, nebo jemu učinit totéž. Na veřejných místech (třeba venkovní terasa hospůdky) je třeba se domluvit, nebo zařídit tak, aby omezení obou bylo minimální.

1 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

12. 7. 2011 15:11
Re: jsem nekuřák,

Tam samozrejme plati, ze kurak narusuje svobodu nekuraka. Je jasne, ze hajim slusne a ohleduplne kuraky a te ty bezohledne, co si zapali hned vedle maminy kojici minimo.  Jde o to, ze onen hon na carodejnice je i na slusne kuraky, co se snazi ostatni neomezovat a jsou maximalne slusni.

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.