Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Lesní sběř

3. 2. 2011 14:14
Tak jsem...

...řekl ano akorát u lamborghini a u pipiny. Počítám, že tím ten panák padá, co? ;-D

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

3. 2. 2011 15:50
Re: Tak jsem...

Panák se v tomto případě nestal ani předmětem úvahy Rv

0 0
možnosti
F

fleec

3. 2. 2011 13:52
to je pech...

... ponožkama jsem taky neprošel....ale snad malýho coolika dostanu, že je mám aspoň nízké..;-D.

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

3. 2. 2011 14:08
Re: to je pech...

Jestli jsou jednobarevné, věnuju půlcoolika :)

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

3. 2. 2011 12:41
Ale jo...

taky bych s tebou šel na panákaR^:-P

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

3. 2. 2011 14:09
Re: Ale jo...

If you''re lucky :)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

3. 2. 2011 12:03
skvělý!

Bezva napsaný, jako vždycky. R^

Akorát s tím autem na které si dotyčný nemohl vydělat.....jedna věc je takový to malý český bonzáctví, ale mám-li důvodné podezření, že někdo páchá trestnou činnost, tak to prostě mám na policii hlásit, od toho si jí platím, aby pracovala a zločinci to neměli ZAS tak jednoduchý, ne? Nadávat, pomlouvat a nic neudělat, podle mne teda není cool. 

A jistě - nemám-li důvodné podezření, tak držím zobák a nekrafu, neb do toho, kolik koz či koní má soused mi naprosto nic....

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

3. 2. 2011 12:29
Re: skvělý!

Díky za kritiku a názor, Eviku!

Máš pravdu, že nadávat, pomlouvat a nic nedělat určitě cool není. A máš pravdu, že pokud někdo páchá trestnou činnost - zejména je-li tím někomu ubližováno - tak je potřeba to hlásit. Ale zrovna třeba v případě sousedovic auta bych to měla poměrně v paži, pokud bych tedy neměla např. důkaz, že si ho koupil za peníze, které inkasoval za nájemní vraždu nebo tak něco :)

0 0
možnosti

ursula

3. 2. 2011 11:59
Hezké.

0 0
možnosti
MB

Azereth

3. 2. 2011 11:40
Karma!

Hezké. Zábavné. Test nic moc, protože bych klidně a cool zaplatila v luxusní restauraci stravenkama, když je berou? a ještě bych se  tím pobavila. No a taky s kloboukem budu muset víc  trénovat ;-D.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

3. 2. 2011 12:07
Re: Karma!

to je individální....já zase nikdy. Což může být i tím, že žádnými nedisponuji.....óóó jak snadné je být cool, když vám jde život naproti;-D

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

3. 2. 2011 11:16
tak testem jsem prošel

ale s ponožkama a sandálema jsem stejně aut....kromě pobytu u moře na boso prostě sandály nestesu, tak mi nezbývá než být trapně uncool;-D zdravím ZuzkoR^

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

3. 2. 2011 12:32
Re: tak testem jsem prošel

Tak kocoure, hlavně aby ty ponožky nebyly ještě pruhované nebo puntíkované. Když už musí být, tak nějaké tělové (barvy), aby nebyly moc vidět, jo?  :)

0 0
možnosti
PK

pavel kula

3. 2. 2011 10:42
Dávám karmu, prože je to hezky napsané,

a to přesto, že nejsem cool. Neb mi vadí, když někdo platí v supermarketu kartou. A to hned dvěmi, protože kupuje DVĚ věci,  KAŽDOU potřebuje zaplatit z JINÉ karty, u ŽÁDNÉ neví PIN a KAŽDÝ  PIN hledá v telefonu. To jsem fakt zažil, byl to muž a já kvůli němu nejsem cool, protože on je vool.

0 0
možnosti
PK

pavel kula

3. 2. 2011 10:42
Re: Dávám karmu, prože je to hezky napsané,

protože :-(

0 0
možnosti
RH

richardhorak

3. 2. 2011 10:12
Jsem cool ...

... a hot!

;-)

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

3. 2. 2011 11:22
Re: Jsem cool ...

...A tak to má byt :)

0 0
možnosti
AP

shrink

3. 2. 2011 10:11
Teeda, sis s tím dala práci! :)

A já bych byla až dosud řekla, že třeba Ty a já jsme cool... Neříkej mi, že zvládáš ten věšák s kloboukem!! :))  Ode dneška trénuji. Když jsem předevčírem kupovala (na Slovensku český) věšák, ještě jsem netušila, jak moc ho budu potřebovat!

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

3. 2. 2011 11:25
Re: Teeda, sis s tím dala práci! :)

Náhodou to zvládám v pohodě. Máme doma takovou obrovskou polici, na kterou vždycky odhodím čepici, když přijdu domů.... a vždycky se trefím :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.