Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Petr-007

9. 11. 2010 15:57
Já s vámi v podstatě souhlasím,

o tom jestli se v restauraci bude kouřit má rozhodovat její majitel. Kuřáci a nekuřáci se pak mohou rozhodnout do které restaurace budou chodit. Jen mi není jasné proč do toho zatahujete EU? Jde vám o větší karmu a proto se chcete svézt na dnes moderním plivání na evropskou integraci? Jinak si to neumím vysvětlit, nevím totiž o žádné direktivě EU, která by zakazovala kouření v restauracích.

0 0
možnosti
ZB

zuzana.blanarova

9. 11. 2010 16:31
Re: Já s vámi v podstatě souhlasím,

Do souvislosti s EU jsem to rozhodně nedala kvůli vyšší karmě, nýbrž ze dvou důvodů:

1) zákaz kouření v restauracích a barech je celoevropský trend, proti kterému se v Nizozemí teď rozhodli jít

2) pokud vím, tak Evropská komise připravuje celoevropský zákaz kouření ve veřejných prostorech. Výtažek z tisku:

Podle serveru Euobserver.com komise chystá na příští rok zákaz kouření na veřejných místech v celé Evropské unii. Mělo by jít o opatření, závazné pro všech sedmadvacet členských zemí Evropské unie.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

20. 1. 2011 13:40
Re: Já s vámi v podstatě souhlasím,

autorka má pravdu EUroúředníci opravdu připravují "nadnárodní nekuřácké dobro" ve formě legislativy, která by snad měla být i povinná pro členské země.....brrrrrrrrrrrr;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.