Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mirek-storch

14. 7. 2010 9:58
Potvrzuji existující studii, že domácí práce jsou nejlepší

fitness.. Mnoho lidí chodí cvičit do posiloven a tam se přetáhnou nebo si natáhnou svaly, které pak bolí. Navíc si ještě za to platí. Domácí úklid jako luxování a žehlení určitě nikomu svaly nepřetíží. Je to příjemné a přiměřené zatížení po práci u počítače, kde nás zatěžují myšlenky a pochybnosti. Jak říká stará anekdota : Babička šukala po světničce a Barunka za stodolou - asi tam uklízela slámu a skákala za plot pro pírko.

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

14. 7. 2010 14:59
Re: Potvrzuji existující studii, že domácí práce jsou nejlepší

;-D

0 0
možnosti

tp2597

9. 7. 2010 13:21
Hezky napsane, diky za pobaveni

Karmu jsem samozrejme udelil, jen pri cteni jsem cekal jinou poitu, vice souvisejici se zminovanou studii. Cekal jsem asi to, ze timto zakernym zpusobem (uklizenim) se Vas Vas manzel snazi zbavit. :-)

Hezky den a dlouha leta pokud mozno bez chorob a urazu!

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

9. 7. 2010 14:14
Re: Hezky napsane, diky za pobaveni

Díky!

Mně přišlo společné šukání po bytě jako docela hezká pointa :) Ale příště se zamyslím nad tím, jestli by to nešlo nějak víc zdramatizovat :)

0 0
možnosti

ratje

9. 7. 2010 10:14
Vaseho muze

Vam neskutecne zavidim. Neda se naklonovat? ;-)

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

9. 7. 2010 10:47
Re: Vaseho muze

Mám už pár zájemkyň o jeho klon, dám vás do pořadníku :)

0 0
možnosti

Lafinta

9. 7. 2010 9:57
:-)

No jo, po "zdraví prospěšném sportování" mi tělo dovolí vykonávat alespoň ty domácí práce :-P  Ale zase jaká je to paráda, když třeba nemůžete rok pořádně chodit, držíte se berlí a pak když už můžete třeba vytřít doma podlahu.... ;-D

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

9. 7. 2010 10:04
Re: :-)

To je pravda :)

0 0
možnosti

Petr MM

9. 7. 2010 9:36
Ach ty blondýny

:-)

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

9. 7. 2010 9:45
Re: Ach ty blondýny

Co byste si bez nás počali :)

0 0
možnosti

ladyevil_cz

9. 7. 2010 9:32
LOL

;-DZuzko...pro mne chechtavý psavý styl...děkuji Vám za prodloužení svého života;-)A přístup ke sportu chápu...před pár lety jsem si já aktivní belbeček utrhl achillovku...tu šlupku bych nepřál nikomu slyšet, občas s sebou trhnu, když někumu práskne z auta výfuk....po utržené achillvce následoval výhřez plotny z dlouhodobého jednostranného zatěžování páteře díky delšímu srůstání a rehabilitaci achillovky...a pak se aktivně hýbejte;-D 

0 0
možnosti

shrink

9. 7. 2010 9:14
.

:-) 

(Hledám podnájemníka. Nejlépe cizince. Může gruntovat, sportuji. Zn.: S fixem.)

0 0
možnosti

9. 7. 2010 9:06
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS