Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bucharovic

8. 7. 2010 12:13
.

Když vidím ty tři hezounky, tak si říkám, jestli už oni v těch Španělích nepovolili registrované partnerství pro tři a více osob stejného pohlaví...;-) To byl pokus o vtip, už mlčím.:-) V.Kroupa

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

8. 7. 2010 12:18
Re: .

Každý, kdo je hezký, nemusí být zákonitě homosexuál :)

0 0
možnosti

_-1-_

3. 7. 2010 19:11
Celou dovolenou vočumovat chlapy ....... v pořádku

......... ale jet kvůli tomu až do Španělska?

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

4. 7. 2010 14:08
Re: Celou dovolenou vočumovat chlapy ....... v pořádku

Jestli jste to pochopil(a) tak, že jsem tam jela primárně očumovat chlapy, tak jste to pochoopil(a) blbě.

0 0
možnosti

sir Humphrey 001

3. 7. 2010 18:11
a zrovna mám takovou chuť si rejpnout

:-/

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

3. 7. 2010 18:55
Re: a zrovna mám takovou chuť si rejpnout

Příště, Sire :)

0 0
možnosti

Bucharovic

3. 7. 2010 14:41
.

Jistě, kampak Čecháčci na Španěláky...;-D. Já bych blondýnku odvezl z výkladní skříně letoviska, nebo Barcelony, hezky na venkov, někam tak 200 km od většího města, tam bych jí dal do ruky motyku a uvázal ji na krk nějakému bodrému Španělovi. Po dvou dnech okopávání fazolí vedle toho zemitého smraďocha by se ještě ráda poohlédla po špendlíčku, kterým by mohla hrabat a hledat nějakého toho Čecháčka. I kdyby měl fusekle v sandálech. No jo no, to bude tím sebevědomím nalezeným na visačce značící velikost podprsenky. To je přeci ten nejdůležitější údaj, že...?;-D;-D V.Kroupa

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

3. 7. 2010 15:14
Re: .

Náhodou jsme na venkově na pomezí Valencie a Alicante strávili 4 dny. A řeknu vám - s motykou v ruce jsem tam nikoho neviděla. Všechny domy měly bazén a zahradu, na které rostly jen stromy a kytky.

A neodsuzuju všechny Čechy - mluvila jsem většinově. Porovnávala jsem Prahu a Barcelonu, venkov je o něčem jiném.

0 0
možnosti

Petr MM

3. 7. 2010 11:15
Blondýna byla v Barceloně

a nevšimla si, že:

1. Většina obyvatel Barcelony jsou Katalánci a ne Španělé. Mají španělské státní občanství, ale většina z nich se považuje za Katalánce a katalánsky mezi sebou často mluví. Mimochodem, v průměru jsou inteligentnější, pracovitější a bohatší ne Španělé. Proto je Španělé často nemají rádi.

2. Španělky a Katalánky jsou často krásné ženy, s pěkný držením těla, chodí a chovají se s grácií. Jsou to ženy jiného typu než povrchní blondýnka, která se na fotce libově usmívá a vystavuje svá prsa. Nic proti tomu, to je vaše věc a některým se to líbí. Pokud jste bydlela v  levnějším hotelu a chodila na pláže pro chudé, tak jste španělské ani Katalánské krasavice asi nepotkala. Ani v ulících, kam chodí většinou turisté, se jich moc nevidí.Aby nedošlo k nedorozemění dodávám, že zdaleka ne všechny blondýnky jsou hloupé.

Aby nedošlo k nedorozemění dodávám, že zdaleka ne všechny blondýnky jsou hloupé.

0 0
možnosti

Petr MM

3. 7. 2010 11:18
Re: Blondýna byla v Barceloně

Fotka je dost povedená fotomontáž. Zajímalo by mne kolik let je stará vaše fotka na ní. Odhaduji 5 – 10 let, neli více.

Přeji vám pěkný den.

Omlouvám se, že jsem v předešlém příspěvku poslední větu přilepil dvakrát.

0 0
možnosti

http://rossi.blog.idnes.cz

2. 7. 2010 12:50
Fotomontáž!

Já k...a furt koukám na ty prsa a vůbec jsem si nevšimla, že je to fotomontáž. Viz. dopadající stín z nohou těch Barbie a jinam ze Zuzčina krku. Ty šibalko! ;-)

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

2. 7. 2010 13:39
Re: Fotomontáž!

:) Já jsem tam namontovaná, to je pravda, ale poprsí jsme neupravovali, Mončo :)

0 0
možnosti

Bucharovic

2. 7. 2010 12:42
.

Jací šli, takovou potkali...;-D V.Kroupa

0 0
možnosti

ladyevil_cz

2. 7. 2010 11:31
;)

;-DJsou to prsa nebo pušap efekt? ;-) Jinak hošani jsou opravdu hošovití;-D

0 0
možnosti

http://rossi.blog.idnes.cz

2. 7. 2010 12:14
Re: ;)

Zuzka R^, hošani Rv

0 0
možnosti

papaya v banánu a naopak

2. 7. 2010 11:27
wau

pěkná fotečka .... Ale líbíte se mi vy ;-)... Já na tyhle jižní přičmoudlý typy nejsem ... ))

0 0
možnosti

http://rossi.blog.idnes.cz

2. 7. 2010 11:29
Re: wau

přesně ten samej pocit mám já. R^

0 0
možnosti

2. 7. 2010 11:23
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.