Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

2. 4. 2010 14:00
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

zuzana.blanarova

2. 4. 2010 15:45
Re: já taky naletěl

Jsme to oba trubky nepoučitelné.

0 0
možnosti

fenix007

2. 4. 2010 11:50
to je jednoduchý

sežeň kohokoliv na telefonu, přepoj šéfovi hovor ve kterém ho policie bude informovat o tom že auto s SPZ (jeho auta)  loví z  Vltavy, někdo zapálil...nekonečno variací...

Pokud na něj nevidí z okna kanceláře je to jednoduchý a účinný. ;-D ;-D ;-D

Osobně jsem aplikovala, ten můj na auto vyloženě trpí a stálo to za to. Úplně ideální je, když policajta/ku hraje někdo z blízkosti aby si to taky užil/a. Ovšem nezapomeňte na konci říct ten Apríl! Dobrý je dopňovat drobnostmi jako: " no je to tmavomodrý sedan verze XYZ?.... sakra ten už asi těžko vysušíte pane....." 

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

2. 4. 2010 11:56
Re: to je jednoduchý

Tohle by neprošlo. Auto je v hlídané garáži pod budovou. Ale jinak dobrý :)

0 0
možnosti

Serf

2. 4. 2010 8:54
...

A co na to Jarda H., ze je na iDnesu?

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

2. 4. 2010 8:57
Re: ...

Hoď se do klidu, mám svolení, anonyme.

0 0
možnosti

oldiess

1. 4. 2010 18:44
Tak mě jste ale nenachytala!

Ale jinak ta starost o Gáborovu "logistiku" byla dobrej aprílovej fór, to zase jo.;-D

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

1. 4. 2010 19:21
Re: Tak mě jste ale nenachytala!

Ja jsem vas ale nemela v umyslu nachytat :) Nevim, co vas na ''Gaborove logistice'' tak pobavilo, ale rekla bych, ze mate bujnou fantazii.

0 0
možnosti

doktor_bota_2

1. 4. 2010 16:44
Udělejte to, co kamarád svému šéfovi.

Ten za ním přišel s dotazem na stav testování aplikace pro jednoho významného zákazníka na místě a dostalo se mu následující odpovědi: "Ježiš, vy o tom nevíte? Od rána u nich zasahuje policie, majitel prý jel v drogách ve velkém... Odvedli i Pavla, právě jsem to volal jeho manželce..." (Pavel testoval zmíněný software).

0 0
možnosti

zuzana.blanarova

1. 4. 2010 19:21
Re: Udělejte to, co kamarád svému šéfovi.

R^

0 0
možnosti

opas

1. 4. 2010 16:38
Reakce

Šéfe, Gabora fakt ozvezli, máte to tam jít zachraňovat!

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.