Diskuse

Pruda v Brně

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

bullterrier.se.usmiva@seznam.cz

23. 2. 2010 13:11
To mi něco připomělo.

Byl jsem u známého a spal jsem u nich v obýváku v panelákovém bytě, kde vedle byla sousedova ložnice. Když začínali třetí kolo, tak už jsem se neudržel a začal na ně bouchat, ať toho nechají, nebo že se taky přidám. Nutno říct, že jsem byl dopředu varován. Teprve pak jsem pochopil, o co přicházím tím, že mám svůj dům. Ještě mi vyprávěl, že jedna starší sousedka zastavila druhou, mladší, a povídá "Copak holčičko, vy jste se s tím vaším nepohodla? Dřív bylo u vás v ložnici každý večer tak veselo a teď čtrnáct dnů nic. A přitom měsíčky ještě mít nemůžete, až příští týden".

0 0
možnosti
ZB

zuzana_no_1

23. 2. 2010 13:18
Re: To mi něco připomělo.

;-D Pani to zkrátka měla spočítaný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.