Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

www.evlada.cz

22. 1. 2010 19:48
Lepsi kdyz zustanete Single :)

Bejt double by znamenalo, ze s Vasi sikovnosti budou umirat dalsi lide.

0 0
možnosti
PJ

Paveljan

22. 1. 2010 14:42
Single

 Víte, já netvrdím, že by měl (nebo neměl) žít sám, ale měl by to umět. Protože když to neumí, tak je to individuum neschopné samostatné existence. V dnešní době je moderní, když se objeví krize, tak propadnout hysterii,místo abychom problém řešili.

0 0
možnosti
OS

skalin2000

21. 1. 2010 16:35
Jo elektřina

Jako dítě jsem v baráku rozsvítil drátem co jsem měl v ruce a trefil jsem takový ten zkoušecí terčík na vypínači. Po zbytek dne jsem byl opravdu nabitý ;-)

0 0
možnosti
JS

jozka skocdopole

21. 1. 2010 15:44
Dobry a poucny clanek.

0 0
možnosti
TP

Blamik

20. 1. 2010 17:53
.. jj, žárovka je sv.ne....

.. ač jsem chlapeček, stalo se mi úplně to samé. Nevšiml jsem si totiž že žárovka implozí ztratila svůj původní objem. A protože jsem od přírody líný se do setmělého stínidla podívat, prostě jsem mazácky sáhnul a ono ejhle... brnění. Vlasně ani nevím jak ale z elektrické pastičky jsem se nějak vymanil. Dodones jsem přesvědčen že jsem s úlekem ruku jen instinktivně odtrhl. Ale popravdě vůbec netuším. Popáleniny jsem neměl. Každopádně se mi něco podobného jen v mírně odlišných podobách stává vlastně pořád... tu mám v ruce štípačky a někdo mi někdo řekne že jsou jističe vypnuté a on je to jiný okruh,

0 0
možnosti
V

Valentyna

20. 1. 2010 15:23
"Single"

A ty žabomyší spory, jestli je slovo single vhodné nebo není. Zkrátka ať chceme nebo ne, některá slova se do běžné mluvy z jiných jazyků dostávají. Fakt je, že v některých firmách už pomalu pro samé kostkatingy není skoro rozumět, ale tohle sakra není ten případ....[>-]

0 0
možnosti
V

Valentyna

20. 1. 2010 15:23
Pěkný článek

Přečetla jsem si popis autorky, článek i diskusi. Pravda, že popis autorky může trochu podráždit - pěkná, sexy blondýna (nebo jak to je...). Ale po přečtení článku jsem dospěla k názoru, že ve všem je trochu (nebo více) nadsázky. Ale co mě teda dostalo do kolen, je diskuse. Kolik lidí vůbec nepochopilo, že Zuzana si dělá ze sebe legraci......... Lidi, že se berete tolik vážně neznamená, že to musí dělat všichni. Zuzce gratuluju k vtipnému počtení .... i když, jak už tu nekdo psal, asi není vše doslova pravda, ale o to přece vůbec nejde. Je to blog, navíc vtipný blog, není to reportáž, takže proč si to trochu nepřibarvit:-P

0 0
možnosti
ZB

zuzana_no_1

20. 1. 2010 16:15
Re: Pěkný článek

R^ Díky! Je to pravda do posledního puntíku! Ale i kdyby ne - přesně jak říkáte - pro přibarvování je v podobných případech určitě prostor.

Máte pravdu, některých místních diskutérů je mi vážně líto, že mají takový zapšklý pohled na svět. Ráda bych jim dala trochu svého optimismu a nadhledu na věc.

Tady ty xenofobní výlevy Čechy vs. Morava jsem taky nikdy moc nechápala; považuju je za hodně ubohé na obou stranách republiky, ale je jasné, že tyhle zvratky nemůžou pocházet od nikoho inteligentího..

A to ani nechtějte vědět, jaké chuťovky mi přišly do soukromých vzkazů!

0 0
možnosti
GMI

Glock Mk. I

20. 1. 2010 9:19
zkušenost je nesdělitelná

Tak příště už víte, že se nejdříve vypínají pojistky. V příštím díle se třeba dozvíte, že zatloukat do zdi hřebík v blízkosti zásuvky je taktéž nemoudré. ;-)

.

Apropos, doteď jsem si myslel, že "single" je výraz pro jedince žijícího bez partnera alespoň 1 rok. :-P

0 0
možnosti
OB

Oranžovej Bůch

20. 1. 2010 7:45
Ženská, která se vrtá v elektrice aniž by ji předtím vypnula

bude příště sušit dítě v mikrovlnce.

0 0
možnosti
WS

wandering star

20. 1. 2010 4:21
Proč být single?

Nevíte, jak se řekne česky "žít sama"?

0 0
možnosti
X

xohdvaprmhgcqxzn

20. 1. 2010 9:25
Re: Proč být single?

single je o dva znaky kratší. Jednodušší to napsat.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.