Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Projekt svatba: část první - Zásnuby

Když něco člověk chce, má si o to umět říct. Tak třeba můj přítel si nedávno zničehonic řekl o moji ruku.. Naprosto frapantní situace. Já jsem si samozřejmě prvně myslela, že si dělá srandu – prstýnek mi totiž užmoulal z alobalu a měli jsme v sobě oba dva panáky slivovice. On navíc vtipkuje často, takže ho často neberu vážně.  

Já a můj fiancéAidan Hughes

Byli jsme navštívit rodinu na Moravě a myslím, že jsme třetí den zapíjeli moje narozeniny. Když přede mě pokleknul a prohlásil „vezmeš si mě, miláčku?“, odpověděla jsem s rozevlátým úsměvem na tváři: „ale to víš, že jo, zlato“ a pokračovala jsem vesele dál v debatě o toaletním papíru se svojí maminkou.

Vzápětí jsem ale v koutku oka zaznamenala jeho významný pohled a došlo mi, co se vlastně přihodilo... Že vysněný okamžik, na který jsem se tak dlouho těšila, skončil dřív, než jsem si stačila uvědomit, že se děje.

A že si tentokrát možná srandu nedělal.

Když si po chvilce běžel změnit status na Facebook, došlo mi, že to myslí naprosto vážně.

A myslel...

Prý ho už nebavilo pořád čekat na „ten správný moment“, až budeme sedět někde na gondole v Benátkách nebo při západu slunce na opuštěném ostrově. Chtěl to prý udělat už dávno, a u maminky na zahrádce pod pergolou mu to přišlo jako správný moment.

Že jsme se zrovna bavily o toaletním papíru naštěstí díky jazykové bariéře nezaznamenal...

Alobalový prstýnek byl prý jen symbolický, a ten s diamantem si můžu vybrat sama.

A má recht! Co kdybych náhodou řekla „ne“?

Oceňuju jeho pragmatismus a jeho argument, že „zásnubní prstýnek je můj nejdůležitější šperk v životě, tak přece nenechám jeho výběr na chlapovi“, mě naprosto utvrdil ve skutečnosti, že si beru toho pravého.

 

 

 

 

 

 

 

 

 To, že se dřív nebo pozdějc vezmeme, vím už tak nějak dávno. Takže zase tak frapantní situace to nebyla. Jako manželé spolu žijeme od prvního okamžiku, co jsme se potkali, a jako "svého Muže" ho taky už nazývám pár let. No co, muž to zkrátka je, a s velkým M taky. Takže změnou příjmení se toho zase tolik nezmění.

Teda aspoň doufám!

Vzpomněla jsem totiž si na lekce katechismu, které jsem navštěvovala ve svých dvaceti letech, a tam jsme měli skvělého patera, který vždycky říkával, že většina manželství krachuje proto, že žena často po svatbě čeká, že se její muž v něčem změní.

Jenže on zůstane stejný.

Muž prý zase naopak očekává, že jeho manželka zůstane stejná, jako byla před svatbou.

Jenže ona se změní.

Pozorováním jsem zjistila, že měl pravdu, a že skutečně mnoho žen má pocit, že při svatebním obřadu dojde k nějakému zázraku či co, po kterém ten její konečně začne dávat dolů záchodové prkýnko, začne ze dne na den zavírat sprcháče a šampony, přestane chodit s kamarády na pivo, s kolegy na squash, nebo třeba zničeho nic zatouží po dětech.

A ono nic.

Já od svého Muže nečekám nic víc než to, že zůstane stejný jako doteď.

A to mi dává naději.

Doufám, že i v budoucnu, když si bude potřebovat odpočinout od práce u počítače, popadne mop, sjede s ním byt, a bude to brát jako rozcvičku.

Doufám, že se mě i po svatbě zeptá, jestli nepotřebuju něco vyžehlit.

Doufám, že i po dvaceti letech manželství mi bude dál říkat „miláčku, slib mi, že nikdy nezhubneš“.

Doufám, že vždycky bude, stejně jako doposud, zastávat názor, že čím víc mi pomůže s nákupem, s úklidem, a jednou třeba s dětma, tím víc času a nálady nám zbyde na sex.

A taky doufám, že mně z toho prstýnku s diamantem nehrábne a zůstanu k němu navždy taková, jaká jsem.

Hráblá tak akorát.

Za dvacet let vám dám vědět, jak to všechno dopadlo...

Autor: Zuzana Blanářová | středa 30.5.2012 11:46 | karma článku: 18,74 | přečteno: 2101x
  • Další články autora

Zuzana Blanářová

Jak zaručeně (ne)zhubnout

Na úvod jsem chtěla napsat, že tenhle článek nemá nic společného s tím, že jsou tři týdny po Vánocích a se slabšími jedinci, co se považují za silné tím, že si dávají závazky do nového roku. Můj jediný závazek je nedávat si závazky. Ale když jsem se nad tím zamyslela do širších rozměrů, možná to není náhoda, že tento článek vznikl tři týdny po sérii monstrózních vánočních večeří, které jsem si během sedmnáctidenní dovolené dopřála; cesty Boží jsou zkrátka nevyzpytatelné :)

17.1.2014 v 8:26 | Karma: 20,15 | Přečteno: 1909x | Diskuse| Společnost

Zuzana Blanářová

30 lží majora Zemana

Zadala jsem si do Googlu heslo „zeman lhal“. Vyjelo mi 3450 výsledků. Vyfiltrovala jsem si odkazy „zeman lhal“ za poslední měsíc, aby se v tom marastu dalo trochu vyznat. A tady je stručný přehled Zemanových lží za posledních 30 dní - tedy pouze těch, které jsou zdokumentovány v tisku.

28.1.2013 v 8:38 | Karma: 31,87 | Přečteno: 3622x | Diskuse| Společnost

Zuzana Blanářová

Válka s mloky aneb Není Vladimír Franz mlok?

Zatímco se včera Vladimír Franz účastnil živé debaty našeho prezidentského panoptika, já jsem se zúčastnila jeho premiéry ve Státní opeře – Války s mloky. Doufám, že Vladimírovi ta jeho debata stála za to, že o svoji velkou premiéru přišel. Já musím říct, že jsem si ji náramně užila a za sledování jeho debaty bych určitě neměnila.

11.1.2013 v 10:26 | Karma: 17,62 | Přečteno: 2028x | Diskuse| Společnost

Zuzana Blanářová

Cikán mě zas převezl! (z jednoho břehu řeky na druhý)

... je to zkrátka skvělý převozník.

1.8.2012 v 8:33 | Karma: 28,68 | Přečteno: 2534x | Diskuse| Společnost

Zuzana Blanářová

Den otců: Děti umí udělat každý

...je to tak – udělat dítě umí každý chlap. Tedy každý, který k tomu má fyzické vybavení a pokud neexistují žádné biologické překážky. Dokáží to všichni chlapi bez rozdílu, a nedá jim to ani tolik práce. Zasadit semínko do lůna ženy je myslím pro většinu z nich jednodušší než zasadit třeba strom. Samozřejmě za předpokladu, že je tedy k mání dostatečně poddajná a plodná žena, což ale taky není takový problém.

17.6.2012 v 17:51 | Karma: 19,71 | Přečteno: 1636x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.