Zuzana Blanářová

...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.

Zuzana Blanářová

Santa je mrtev, ať žije Ježíšek!

Moc věcí si z dětství nepamatuju, ale tohle jo: JAK JSEM SI PŘEDSTAVOVALA JEŽÍŠKA? Nebyla jsem (bohužel nebo bohudík?) vychovávána v katolické rodině, a slovo "Ježíš" jsem slyšela rozhodně o drahnou dobu později, než slovo "Ježíšek". Za to jsem ale znala slovo „ježek“!

23.12.2010 v 19:06 | Karma: 16,70 | Přečteno: 2291x | Diskuse| Společnost

Zuzana Blanářová

Richard Dawkins: Zatknu papeže Benedikta XVI.

V dnešním zahraničním tisku The Sunday Times se objevila zpráva, na kterou jsem v českých médiích zatím nikde nenarazila, která si však zasluhuje pozornosti. Podle Times Online připravuje známý to ateista a kritik náboženství Richard Dawkins právní podklady pro zatčení Benedikta XVI. za zločiny proti lidskosti při jeho cestě do Velké Británie.

11.4.2010 v 16:12 | Karma: 26,26 | Přečteno: 2692x | Diskuse| Politika