O skeletonech, baculkách a silikonech

Mám velikost 38. V oblíbených obchodech, po protančeném večírku, nebo po noci plné vášnivého sexu, i 36. To se rovná eLku, případně eMku...

*********************

Nedávno jsem se dočetla, že dámy, které mají velikost 38, už jsou považovány za „baculky“.

To je teda pěkná blbost, nemyslíte?

*********************

Jedna známá si emotivně stěžovala, že v jistém internetovém outletu nejdražších světových značek nemají její velikost.

Velikost XS.

Extra Small.

Nejde mi do hlavy, jak někdo starší 15-ti let může mít velikost XS...

*********************

(dramatická pauza, přemýšlím...)

*********************

No ale něco na tom asi bude, protože idolem současné krásy a vítězkou Elite Model Look (jedné z nejprestižnější soutěže modelek) se stala tahle nešťastně a nezdravě vyhlížející, průhledná kostra:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Je jí patnáct let a při pohledu na ni byste do ní nejraději nacpali aspoň šest knedlíků.

Radši než cokoliv jiného.

Nebo ne?

Myslíte, že porota byla složena z homosexuálních pedofilů s nekrofilními sklony?

Má to vůbec prsa?

Nebo aspoň jedno?

*********************

Christina Aguilera přibrala

(odhaduji tak na velikost 38)

a je se svým tělem teď spokojená.

Ostatní "šoustárky" (hvězdy v show-businessu), co jsou na dietě, dostaly chuť na řízek.

A přítel Christiny Aguilery je také spokojený.

A o to jde.

Nedělejme, že ne.

*********************

A když nejde o chlapy, tak jde o nás.

O to asi hlavně... o náš dobrý pocit...

Nedělejme, že ne.

*********************

Můj Muž je rád, že je mě za co chytit.

A mně dělá moc dobře, když mě za něco chytne.

Nebo mi může naplácat, aniž by si o mě zlomil ruku...

No ne?

*********************

A nemusím se stresovat kvůli váze. Na začátku našeho vztahu totiž prohlásil památnou větu, kterou si mě doživotně omotal kolem prstu.

Ta věta zněla:

„Miláčku, slib mi, že nikdy nezhubneš.“

Ah...

Ah...

"Slibuji"

*********************

Před tím, než k nám dorazila anorexie a silikony, bývaly ženy sexy.

Třeba jako tahle:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ať mi homosexuální návrháři, co udávají trend, políbí zadek i s celulitidou.

*********************

A na závěr jeden bonmot Miroslava Macka,

který sedí jak dobře mířená facka:

"Krása pomíjí, jen implantáty zůstávají."

Hřeje mě pocit, že po mně jednou zbydou alespoň keramické zuby a šrouby v koleni...

...když už nic jiného...

*********************

A co si o tom všem myslí Tomio Okamura? Podělí se s námi o svůj postoj k baculkám?

 

P.S.: Ano, jsem si vědoma faktu, že jsem si popletla skelet se skeletonem, děkuji pozornému diskutérovi "Pedr64" za upozornění a ponaučení. Přiznám se, že jsem prostě myslela, že když je "skeleton" v angličtině, může se to použít i v češtině. Chyba.

Nicméně už to v tom nadpisu nechám, protože se to rýmuje. Lingvisti snad prominou :)

 

Autor: Zuzana Blanářová | středa 11.1.2012 8:51 | karma článku: 35,48 | přečteno: 3447x