Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jste padesátý v pořadí, čekejte prosím..

800 123 456 Jednička pro češtinu, trojka pro ostatní dotazy, nula pro přepojení na operátora, a teď už jen čekat..O2 automat: „Za okamžik budete přepojeni na operátora“.Já v duchu: „No to bych chtěla vidět.. Sem s ním..“Za okamžik: „Dobrý den, jak vám mohu pomoci?“ Ozývá se příjemný ženský hlas..Já nahlas: „Dobrý den! No já zírám, jak jsem se na vás rychle dostala! Byla jsem připravená na nejhorší, uvařila si kávu, rozbalila si tabulku čokolády – to je prý dobré na nervy – pohodlně se usadila a vzala si noviny, že si je přečtu.. To jste mě tedy mile překvapili!“Paní O2: „No vidíte, tak to je dobře, ne?“Já na to: „No to je skvělé!“Paní O2: „Tak jak vám mohu pomoci?“

Vysvětluju svůj problém, který tkví v tom, že náš internet je tak pomalý, že než se načte stránka, stihnu si k Vietnamcům skočit pro lahev vína, a než se načte další, mám tu lahev skoro vypitou.

Paní O2 vypadá, že rozumí nejen mému problému, ale rozumí celé problematice i po technické stránce. „To je skvělé, protože já jsem na tyhle věci tele,“ říkám. Dostávám od O2paní instrukce, kde si mám změřit rychlost internetu – mám prý napsat nějaké www.cosi.cz do prohlížeče (pro jistotu mi paní říká, kde najdu prohlížeč, ale zase tak blbá nejsem..). Jen je to v tu chvilku trochu oříšek, protože můj bezdrátový internet má zrovna blbou náladu a vyžaduje zase kabel, proto vlastně volám, stává se to totiž hrozně často.

Paní O2 mě mezitím přesvědčuje, že bydlíme kousek od ústředny, a se signálem nemůže být žádný problém. Snažím se vysvětlit, že problém to fakt je, protože nejenže mi věčně přestane fungovat wifina, takže musím vést kabel přes celý pokoj, a pak se o ten kabel pokaždé málem přizabiju, když vstanu ze sedačky.. Ale navíc se nám furt vypíná modem, a když ho jdu restartovat a lezu přitom přítelovi pod nohama, on pak vždycky odláká moji pozornost jinam, a já pak zapomenu, co jsem pod tím stolem vlastně hledala.

Paní už mi konečně věří, že vážně potřebuju pomoct, kecáme už deset minut, a konečně společně nalézáme správné ženské řešení!

„Takže jestli máte tužku a papír, tak já bych vám teď nadiktovala číslo na techniky, tam si zavoláte a oni vám s tím pomůžou.“
„Tak jo,“ hledám tužku a papír. Paní diktuje, já si píšu.
„Mám to!“
„Dobře, ale jestli vám můžu poradit, tak teď tam zrovna nevolejte. Je tam totiž momentálně 56 lidí, kteří čekají ve frontě před vámi, to byste čekala dlouho.“
„Aha, tak to jsem moc ráda, že jste mi to řekla. Děkuju a nashledanou.“
„Nashledanou. A nezavěšujte prosím, abyste si mohla zodpovědět dotazník spokojeného zákazníka.“

To měl být pokus o vtip?

Jelikož se spokojeným zákazníkem zrovna necítím, okamžitě pokládám telefon. Moje počáteční zajásání nad tím, jak rychle jsem se tentokrát dostala na řadu, bylo lehce předčasné a naivní..
„Ale buď optimistka, Zuzano! – taky jsi mohla klidně dopadnout tak, že bys půl hodiny čekala ve frontě, aby ses nakonec dozvěděla, že si máš zavolat někam, kde budeš čekat další půl hodiny. No ne?“

Mé radostnější "já" vždycky ví, jak mě uklidnit. Ještě že se vždycky ozve..

Autor: Zuzana Blanářová | sobota 28.8.2010 9:09 | karma článku: 40,56 | přečteno: 11408x
  • Další články autora

Zuzana Blanářová

Jak zaručeně (ne)zhubnout

Na úvod jsem chtěla napsat, že tenhle článek nemá nic společného s tím, že jsou tři týdny po Vánocích a se slabšími jedinci, co se považují za silné tím, že si dávají závazky do nového roku. Můj jediný závazek je nedávat si závazky. Ale když jsem se nad tím zamyslela do širších rozměrů, možná to není náhoda, že tento článek vznikl tři týdny po sérii monstrózních vánočních večeří, které jsem si během sedmnáctidenní dovolené dopřála; cesty Boží jsou zkrátka nevyzpytatelné :)

17.1.2014 v 8:26 | Karma: 20,15 | Přečteno: 1909x | Diskuse| Společnost

Zuzana Blanářová

30 lží majora Zemana

Zadala jsem si do Googlu heslo „zeman lhal“. Vyjelo mi 3450 výsledků. Vyfiltrovala jsem si odkazy „zeman lhal“ za poslední měsíc, aby se v tom marastu dalo trochu vyznat. A tady je stručný přehled Zemanových lží za posledních 30 dní - tedy pouze těch, které jsou zdokumentovány v tisku.

28.1.2013 v 8:38 | Karma: 31,87 | Přečteno: 3622x | Diskuse| Společnost

Zuzana Blanářová

Válka s mloky aneb Není Vladimír Franz mlok?

Zatímco se včera Vladimír Franz účastnil živé debaty našeho prezidentského panoptika, já jsem se zúčastnila jeho premiéry ve Státní opeře – Války s mloky. Doufám, že Vladimírovi ta jeho debata stála za to, že o svoji velkou premiéru přišel. Já musím říct, že jsem si ji náramně užila a za sledování jeho debaty bych určitě neměnila.

11.1.2013 v 10:26 | Karma: 17,62 | Přečteno: 2028x | Diskuse| Společnost

Zuzana Blanářová

Cikán mě zas převezl! (z jednoho břehu řeky na druhý)

... je to zkrátka skvělý převozník.

1.8.2012 v 8:33 | Karma: 28,68 | Přečteno: 2534x | Diskuse| Společnost

Zuzana Blanářová

Den otců: Děti umí udělat každý

...je to tak – udělat dítě umí každý chlap. Tedy každý, který k tomu má fyzické vybavení a pokud neexistují žádné biologické překážky. Dokáží to všichni chlapi bez rozdílu, a nedá jim to ani tolik práce. Zasadit semínko do lůna ženy je myslím pro většinu z nich jednodušší než zasadit třeba strom. Samozřejmě za předpokladu, že je tedy k mání dostatečně poddajná a plodná žena, což ale taky není takový problém.

17.6.2012 v 17:51 | Karma: 19,71 | Přečteno: 1636x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

VIDEO: Londýnem běhali splašení koně. Zkrvavení vráželi do aut, pět lidí zranili

24. dubna 2024  13:32,  aktualizováno  20:16

Centrem Londýna pobíhalo ve středu pět splašených koní královské kavalerie. Způsobili velký chaos v...

VIDEO: Slovenský pravičák vypustil nad hlavou europoslancům holubici míru

24. dubna 2024  20:09

Krajně pravicový slovenský europoslanec Miroslav Radačovský překvapil přítomné na jednání...

  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4056x
...si můžete udělat obrázek sami. Když kliknete na foto, zobrazí se vám všechny texty, ve kterých se autorka obnažuje až až.